
نهمین فیلم کوتاه محمد نوری زاد با نام شعبان بی مخ ها 7
مقدمه: در هفتمین قسمت از مجموعه ی”شعبون بی مخ ها” رهبر را با خود به شیراز برده ام و گوشه هایی از وحشی گری بسیجیان روحانی و غیرروحانی آن دیار را نشان وی داده ام. شکل و شمایل شعبون بی مخ های بسیجی در همه جای ایران یکسان است. چه در تهران و چه درشهری دور. چرا که اینان از یک بلندگوی مرکزی خط می گیرند و همان بلندگوی مرکزی بر زبانشان الفاظ می نشاند و به دستشان چوب و چماق و سنگ و اسلحه می دهد و کیفیت به زیرکشاندن مخالفان و معترضان را نیز دم گوششان نجوا می کند.
در قاموس شعبون بی مخ ها، آبروی مردم که هیچ، آبروی جمهوری اسلامی که هیچ، آبروی خدا و پیغمبر و قرآن و اهل بیتی که مرتب ازآنان دم می زنند نیز هیچ در هیچ است. اگر خواستید یک شعبون بی مخ حکومتی را بشناسید حتماَ به کانون حساسیت او دخول کنید. در این کانون، توهین به هست و نیست همه ی مقدسات را می شود نادیده گرفت اما یک اعتراض و انتقاد ساده به رهبری رگ های گردن اینان را برمی کشد و کف بر لبانشان می آورد و چماق را از غلافش بدر می برد.
این فیلم را ببینید تا با مختصری از مختصات همین کانون مورد اشاره آشنا شوید. و این که بدانید جمهوری اسلامی ایران در این سالها چه هیبت هیولاگونی به اسم بسیج برساخته است که نه خدا می شناسد و نه قانون و نه انسانیت. همان بسیجی که خدا خدا می کند و فحش می دهد. حسین حسین می کند و زیر و بالای ناموس دیگران را بر طبق ویرانگی آرزوهای مردم می نشاند. همان بسیجی که بدیهی ترین خصلت های دینی و انسانی را زیر پا می گذارد تا خود را “ولایی” نشان بدهد. زبانم لال گویی خدا و قرآن و اهل بیت نیز اگر بخواهند در میان بسیجیان مقبولیتی برای خود دست و پا کنند، باید و حتماً در صف ولایتمداری بیت رهبری بایستند و ازگذرگاه فداییان رهبرعبور کنند، وگرنه حسابشان با اسلحه و چوب و چماق و دهان آلوده ی بسیجیان، کف دستشان نهاده می شود.
محمد نوری زاد هفتم مهرماه نود و یک

یه سوال جناب نوریزاد؛ بدون اینکه قید و شرط، به فرضِ سوال اضافه کنید و از شاخه ای به شاخۀ دیگه بپرید یه جوابِ آره یا نه بدین:
تو خیابون، یه لات یا حتی مرجع تقلیدتون بزور دست ناموس شما رو میگیره و شروع میکنه به تجاوز!
اینجا قانون میگه شما باید برید به پلیس بگید بیاد و ناموس شما رو نجات بدن. حالا شما دین یا ولایت یا هر چیز دیگهای که عرفا براتون مقدسه رو میتونید جای ناموس بگذارید.
اون اصطلاحِ نخنما شدۀ «شعبان بیمخها» که شما مدام از اون استفاده میکنید را مردم اینجا بش میگن «غیرت».
لطفا دیگه جلوی ساحت مقدس ارزشی به نام «غیرت» حرف از قانونگرایی و روشنفکری نزنین. هرچند باید مواظب بود به اسم غیرت خیلی غلطها صورت نگیره. مردم خودشون تشخیص میدن که کدوم غیرت درسته و کدوم غیرت نادرسته. شما خودتو اذیت نکن که قضاوتت رو به مردم تحمیل کنی و اصرار کنی که حالا که اونها تو دستۀ فکریِ من نیستن پس شعبون بیمخن
khoda.rahmatkonad.shaboon.bi.mokh.ra….be.namoosse kassi tavoz nakard
درودبرشما..ایا.بنظرشما.بهتر.نیست.که.رژیم.قبلی.ایران.را.و.عواملش.را.با.رژیم.ناب.اسلامی.مقایسه.نکنیم.؟.و.هرکدام.را.درچارچوب..اعمال.خودش.مورد.بررسی.قراردهیم..شعبان.بی.مخ..یاهمان.شعبان.جعفری.را.با.امثال.صادق.خلخالی.و.حسین.اله.کرم.وبقیه..لات.های.این.رژیم.مقایسه.نکنید.وگناه.هرکس.را.در.محکمه.خودش.بررسی.کنید.شعبون.بی.مخ.ادم.خوبی.نبود.اما.با.شعبون.بی.مخهای.اینها.خیلی.فرق.داشت.و.اگر.نامردی.کرد.اما..پیش.نامردهای.اینها.کمی.روسفید.است.
درود بر شما جناب نوری زاد
گویند که دین به معنای وجدان یا ندای درون است . به راستی اگر با آزادگی نگاه کنیم و تاریخ اسلام را از
منابع دست اولش بخوانیم و به عملکرد //////// و یاران طراز نخستش بنگریم مگر به جز غارت و دزدی و ترور
چیز دیگری هم دیده میشود ؟؟؟ که از این شاگردانشان جز این توقع داشته باشیم ؟
پیروز سربلند باشید
با سلام
جناب آقای نوری زاد
ضمن عرض سلام نمیدانم تا چه حد شما و دوستانتان که از بدو انقلاب سوار بر مرکب انقلاب تاخت و تاز میکردید و ملت ایران را به هر سوئی که میخواستید میکشاندید اگر من در جایگاه خدا بودم هیچکدام شماو دوستانتان را نمیبخشیدم همانطور که امروز حلالتان نمیکنیم ما ا ز ما که گدشت نسلهای بعدی نیز آهشان گریباگیرتان خواهد بود دنبال چه میگردید داغ مردم را چرا تازه میکنید و نمک بر زخمهای آنها میپاچید امثال شما فقط نقش الک کردن جامعه را بازی میکنند تا فرق بین باصطلاخ انقلابی و غیر انقلابی را مشخص کنید مردم از دست امثال شما خسته شده اند دیگر نه برای شما که خود را به طرف مردم میکشانید نه برای آنهائی که از مردم دورند ارزشی قائل نیستند قصد توحین ندارم و قصدجسارت نه به شما و نه کسی را ندارم ولی توبه امثال شما دیگر نه دراین دنیا نه در آن دنیا جایگاهی ندارد شما کارهای خودتان را کرده ا ید فریاد امروز شما کردار دیروز شمارا توجیح نخواهد کرد من به شخصه هیچکدام از مسئولین یا افرادی را که در این مملکت از کوچک تا بزرگ از کارمند ساده تا بالاترین مقام نبخشیده و حلال نمیکنم کاری هم از دستم نمی آید ولی اگر در آن دنیا به هم رسیدیم انشا اله خدمت خواهم رسید.
حرف زدن خیلی راحته ، نه ؟
عمو حان نمیتونم داونلود کنم هیچ کدوم از فیلماتونو خیلی دلم میخوادببینم اما گویا لینک ها مشکل دارن
سلام و درود بر شجاعت وشرفتان باد
بدون شرح
سلام آقای نوری زاد
شنیدن صدای شما و خواندن مقالات زیبایتان مرا به یاد کاک احمد مفتی زاده ( شیر مرد کردستان ) می اندازد
امیدوارم در دنیا و قیامت سربلند باشید و از یاران رسول خدا (ص) قرار گیرید………….
شعبون بي مخ ها هم ايراني و افرادي كم سواد و بي اطلاع از دين و سياست. و ساده لوح هستند.! كه توسط حكومتها .با وعده نان و آب و بهشت.موقعيت . و… فريب مي خورند. و از تعصبات كور مذهبي آنها سو استفاده ميكنند. كه با هو و جنجال. و چوب و چماق و فحش و ناسزا و… رقيب را از صحنه خارج كنند.! و اين خلاف اسلام و دموكراسي و ….حزب گرائي و آزادي عقيده است. و مانع پيشرفت همه جانبه يك كشور ميشود.انشا الله با آگاهي دادن به طبقه پائين جامعه بر طرف ميشود. كه ديگر هم دين و هموطن خود را كتك نزنند و به بهانه واهي اختلاف عقيده .كسي را نكشند.زيرا در كشور هائي كه پيشرفت كرده اند. اختلاف عقيده آزاد و جرم شناخته نميشود.! بلكه يك حسن است/
Man az Toronto daram site shoma ro donbal miikonam, dast marizad. Eival khili del darid , namidonam chetori ma mitonim be shoma komak konim faghat bedonid ke khoda khodesh shahed hame etefaghat hast va mardom khob motevajeh mishan ke kasi ke sadeghane va be eshgh mihanesh kar mikone az delha namire
Ya hagh
سلام جناب نوری زاد پارسال که تو مراسم افطاری روایت فتح سر سفره دیدمتون دائماً ذهنم مشغول این بود که شما بعد این همه سال اینجا چه میکنید علت حضورتون چه چیز بوده ؟ اونهم بعد اتفاقات سال 88 و موضع گیری جدید شما، اونطرف چهره کسانی رو میدیدم که خون خونشان را نمی خورد مثل حاج سعید قاسمی که شنیدم ایشون رو به خویشتن داری توصیه میکردند که خدای نکرده حرفی نزند یا برخوردی نکند که … یادم میاد وقتی آرشیو فیلم های روایت فتح رو بازبینی میکردم و چهره شما رو به عنوان مجری برنامه با اون نگاه نافذ و صدای پر از اخلاص آن روزهای شما می شنیدم ذهنم مکراراً این پارادوکس رو مرور میکرد که نوریزاد انقلابی و بسیجی مخلص دیروز که همواره همراه شهید بزرگواری مثل آوینی بود و رسانه اش روایت فتح بود چطور میشود امروز پشیمان و نادم از گذشته خویش است و برای ابراز اعتراضش دست به دامن رسانه های معاند و براندار خارج از کشور زده. نمیدونم چطور میشه این تناقض رو امروز توجیه کرد و برایش جواب قانع کننده ای داشت اما آرزو میکنم که خدا آخر و عاقبت هممون رو بخیر کنه.
—————————
سلام رامین گرامی
ما انسانها به مرور آگاه ترمی شویم. یا بمرور فریب می خوریم. به مرور به طمع درمی افتیم. وبه مرور به دروغگویی ودروغ خواری عادت می کنیم. یک روزگاری ما خام بودیم ودیگران ما را فریب می دادند. کم کم دستشان برای ما رو شد. دانستیم که به اسم روحانی، ازهر جسمانی جسمانی ترند. ودانستیم به اسم مسلمان ازهر آدم کلاش وموذی، موذی ترند. خب این آگاهی ها ما را نسبت به همانانی که ما را می فریفتند به مواضعی درانداخت. اگرسکوت می کردیم آنان درفریبکاری جری ترمی شدند. واگر اعتراض می کردیم ما را به زندان وتنگنا درمی انداختند. وما دومی را انتخاب کردیم. این آیه ی قرآن است که به ما می فرماید: برای انتشاروبسط عدالت وحق خودتان قیام کنید گرچه به زیان خودتان تمام شود وگرچه به زیان پدرومادرتان وگرچه به زیان خویشاوندانتان. خلاصه این اشارات الهی یکجاهایی باید بکارما بیایند وما باید تکلیفمان را با اطرافیانمان روشن کنیم. شما یک نگاهی بیندازید به قدوبالای فهمی که درکسانی چون علم الهدی وجنتی وسیداحمد خاتمی ومجتهد شبستری تبریز دست بدست می شود. حیف نیست ما انسانهای فرهیخته را دور انداخته وتارانده ایم وبه آدمهای تهی وکم مایه وکم خرد وعبوس وبددهن احتیاج بسته ایم؟ شما یک نمونه بیاورید که یکی ازاینان بخاطر ضایعاتی که بکاربسته اند آمده اندومسئولیت کارشان را پذیرفته اند. یکجا باید ما به اینها بفهمانیم که: میان یک روحانی ویک غیرروحانی فرقی نیست.اتفاقا یک روحانی بخاطرشعارهایی که می دهد وبدلیل انتسابش به خاستگاهی که دارد باید مسئولانه تربا قضایای مملکتی حضوروظهور پیدا کند. وحال آنکه اینان گویا با این کشوروذخایرپولی وانسانی آن مثل ارث پدری شان برخورد می کنند.
با احترام
.
محمد شده ابزار دست یک مشت لات و بی سروپا
خدا عاقبت به خیرت کنه
از این سیاه و سفید دیدن ها و تناقض در رفتار هایتان بی زارم
اگر دم از مردم و ایران می زنید و مدعی دینداری هم هستید
شما را با لندن نشین های انگلیسی صفت چکار؟
عزیز انتقادات شما بجاست ولی رفتار و نوع بیانش خطاست
این عصبانیت حاکی از درستی حرفهای اقای نوری زاد دارد . فحاشی کردن ادبیات ادمهای بی منطق و عوام است . برادر عزیز اگر نقدی داری و مطلبی که ادعای ! اقای نوری زاد را پاسخ بدهد بفرما بنویس چرا توهین میکنی . من و خیلی از بسیجیهای دهه 60 و جنگ با ادبیات عاشقانه و عارفانه و خالص و مخلص نظام بودن اقای نوری زاد اشنا هستیم . شاید اگر لحظه ای به این فکر کنید که بچه های انقلاب چه بلایی سرشان امده که چنین فغان میکنند و چرا حاضرند این مطالب را ولو به قیمت جانشان بگویند انوقت بهتر میشد اینان را درک کرد . درد نظام و خون شهدا وامام و این مردم میشود این فریاد ها والله قسم با این کارهایی که الان نظام دچارش شده نمیشود این مملکت و نظام امام و خون شهدا را حفظ کرد . با این حیوان حساب کردن مردم و افریننده خدا نمیشود مملکت و انسانیت و کرامت و شرف وناموس و اعتقاد و باور را حفظ کرد . قدری بیندیشید و به فکر دیگران و اساسا انسانهای دیگر از خارج از حلقه خود را ادم حساب کنید . تا دیر نشده و تا خدایی ناکرده روزی که دیگر از دست هیچ کسی کاری برنیاید . اقای نوری زاد ما هم درد کشیده ایم و همچون شما دلمان برای این نظام که جانمان و سلامتی و عمرمان و همه چیزمان را گذاشتیم نگرانیم . امیدوارم روزی بیایید که این بشود امنیت ملی و منافع ملی . پاینده و سلامت باشید . یاعلی
کسی که کارش تمام است شما شعبان بی مخ ها هستید و اوباشی که خون مردم را توی شیشه کرده اید. اگر بین مردم بودید می شنیدید که مردم دیگه برای /// تره خورد نمی کنند چه برسه به شما نوچه ها. روزی این فیلم سندی ماندگار در تاریخ 33 ساله ایران خواهد شد و نام دستغیب ها و طاهری ها و موسوی و کروبی ها بعنوان قهرمانان این ملت ثبت خواهد شد. هر چه میتوانید زیر لوای قدرت مطلقه بتازید که منفورتر خواهید شد.
جناب عروسک طواغیت
کارت تمام است. نه اینکه جسد گندیده ات را کسی تیری بزند. نه . رقاص ابرقدرتها در میان مردم با شرافت کارش از همان ابتدا تمام شده است. و تو داری کارهای مذبوحانه میکنی. میدانی یعنی چه یعنی گلوی خود را با بی حیثیت کردن خود بریده ای و مذبوح شده ای و داری دست و پا میزنی. و هر چه دست و پا میزنی در باتلاق بیشتر فرو میروی و داری به گور خود نزدیک میشوی. یک سال ابرقدرتها برایت نواختند و تو قصیدی و و حالا دیگر سر گیجه گرفته ای و دیگر حرف دهنت را هم نمی فهمی.
خواهش نامه
خواهشا فایل موبایل را بگذارید………………………………………………………………………………………….
با دورود به استاد بزرگ نوری زاد جناب نوری زاد میگن کسی که خوابه می شه بیدارش کرد ولی کسی که خودشو بابت شام و یا نهار و چندی پول ویک مقام که تو سرش بزنن ومثل ربات باید تگرار مکررات کنه هیچ جوابی نداره خیلی خوشحال شدم که جواب این مزد بگیرو آقای امامی روندادید من این افراد و اول می پرسم شغلت چیه ایا از حکومت چیزی بهت می رسه اگه مثبت باشه دیگه حرفی نیست ولی نه کار گری می کنه واز یک شرکتهای متعددی به خاطر ورشکستگی شرکت مجبور به ترک شده واز چند تای بقیه هم نتونسته حقوق کار کرده شو بگیره چرا با احترام تمام هزاران ساعت به فرمایشاتش گوش می کنم می دانم بابت مزدش حرف نمی زنه می خواد یا به حقیقتی برسه یا حقیقتی رو به ما تفهیم کنه اینها نه بابت مزدشان سخن می گن و هر حکومتی هم بیاد سر کار سنگ اون حکومت رو چنان به سینه می زنن که جناغ سینشون از هم وت بره اقای امامی برو از هزار کار گر بدون ریش و ترساندنش نظر خواهی کن بخدا قسم از هزار نفر کار گر صد نفر نظر شما رو تایید کردن من مثل دوستت که سی وسه ساله همش دوروغ گفتین به مردم که گفته بود که اگه فائزه بره زندان من ریشم رو می زنم و نه زد نه ما کار گر هستیم نون زن وبچه مونو با مجیز بدست نمی اوریم و دروغ نمی گیم اگه صد کارگر بدبختی که به شام هزینه سر ماهش محتاجه عمل کرد این نظام رو تایید کرد من هر چند سالی بگی غلامی شما رو می کنم و اگر این جوری نشد شما از مزد بگیری استعفا بدید فقط یک جمله یک جمله رهبری که مردم و اهاد جامعه رو با این گرفتاری که با بی خردی یک عده ای به به نام دولت و احمدی نژاد به حال خودش رها کرده و اینکه مثل رهبر معظم ایت الله خمینی شهامت اینو نداشته باشه که من در مورد انتخاب اقای احمدی نژاد اشتباه کردم و یا اینکه در یک حکومتی یک فردی رو مثل اقای مرتضوی حکم دادگاه صادر میشه و نمی تونن اجراش کنن ایا در مورد مردم عادی هم همین گونست یا فرق می کنه مطمئنآ فرق می کنه ولی در تمام دنیا این گونه نیست همه مردم حتا بالا ترین مقام کشوری هم در مقابل قانون برابرند ولی به قول اقای احمدی نژاد اینقدر حکومت از بالا تا پایین تخلف داره که می گوید اگر من مطالبی رو که دارم بیان کنم سوراخ موش در کشور پیدا نمی شه یا در کشوری که اقاقی جنتی میاد اعلام می کنه که موسوی و کروبی 50میلیارد دلار پول گرفتن از عربستان که بر اندازی کنن روشنگری نمی شه کسی که پول رو گرفته محاکمه نمی شه یا کسی که دروغ گفته محاکمه نمی شه البته من مدافع موسوی و کروبی نیستم اینها در زمان خودشان انقدر به این مردم خیانت کردن که اینها همه عدالت الهی که گریبانشونو گرفته اگر بنویسم شاید هزاران صفحه بشه اقای امامی در هر صورت درسته که تامین هزینه زندگی خیلی سخت شده ولی این توجیح نمی کنه که من خودمو به خواب بزنم و یا بابت مزدم بیام حقایق رو تحریف کنم جناب دکتراز اینکه جواب آقای امامی و امثال ایشان رو نمی دهید من بسیار خرسند می شم و درایت شما رو می ستایم
خدا یاورتان باشد آقای شافعی
خیلی خوشحالم وقتی می بینم پس از اینهمه ظلم بی عدالتی ای که این رژیم برعلیه کردها و هم وطنان اهل سنتم روا داشته، شما همچنان به درستی خود را وارثان بر حق ایران زمین دانسته اید و ظلم و جنایت های رژیم باعث آن نشده است که مثل بعضیها برطبل جدایی بکوبید!
من از ترک های خراسان هستم و زاده ی پدر و مادری شیعی؛ اما دلگیر و دلتنگم از دیدن تبعیضات و تعصبات مذهبی و قومی، از جانب هر گروه، زبان و مذهبی که باشد
من به شما افتخار میکنم و دستتان را میبوسم شمایی که با این سطح تحصیلات دغدغه ی وطن و مردمان زجرکشیده آن را دارید
گمان نکنم منو یادتون باشه اما چند بار به شما ایمیل زدم
سلام نوریزاد نمیدونم چرا ولی وقتی به شما ایمیل زدم ایمیلم هک شده خب باید بگم دستتون درد نکنه به سوال منم جواب ندادین خب میدونم احتمالا نظرم هم تایید نمیشه
خب چکارش میشه کرد شما هم مسلمونید
من به خدمتون عرض کردم می خوام دینی دیگه رو انتخاب کنم و برای اولین کار اسم خودمو می خوام عوض کنم یعنی علی نیستم
چند وقت بیش دیدم چندتا مسلمون جوان ابروی یه دختر بی حجاب رو بردن
اینه اسلام ؟
شما که حرفتون با خامنه ای یکی است فقط طریق رسیدن فرق داره
من نمیدونم این قضیه امام حسین ساخته ذهن جناب اخوند هاست یا واقیعته خب اگه راسته مگه مسلمون نیستین چرا بهش عمل نمی کنین اگه دروغه دینتون زیر سواله
خب امیدوارم نظرمو تایید کنین
مگه نمی گین احترام متقابل خب عمل کنین
نمیدونم دیگه ترسیدن بسه یا نه
اما همین قران نمی گه لا اکراه فی الدین بس چرا به این ایه عمل نمی کنین
۳۱ دیدگاه
At 2012.09.29 12:09, مریم said: اقا نوری زاد یک قهرمان مانند اصحاب کهف در زمان دقیانوس
[]
At 2012.09.29 12:16, ناشناس said: aghaye noorizad shoma chetowr aya baraye zabt va pakhshe in filmha az vezarate keshvar ejazeh gerefteheed
[]
At 2012.09.29 12:28, بامداد said: سریال بسیار خوبی است ولی یک پرسش از جناب نوریزاد؟
نوریزاد عزیز مگر ما کمی آدم در همین نظام مقدس داریم که صد بار روی شعبون بی مخها را سفید کرده اند؟ که شما رفرنس خود را برای نمایایندن لجن وارگی این نظام «شعبون بی مخ » قرار داده ائید. من فکر میکنم شعبون بی مخ حاضر بنود تا آنجا پیش رود که مقام معظم پیش رفت! تا آنجا پیش رود که د رکهریزک انجام وظیفه کند مخصوصاً اگر کسی یک مقدار برای او قضیه را روشن میکرد.
[]
At 2012.09.29 12:43, دیدسبز said: ملتی که شعار مرگ برآمریکا،کودکان پاکش راناخواسته واردبازی جنگ ونفرت بزرگان میکند،چگونه انتظارداریم ازدل آنها،ش بی مخهاسربلندنکنند!کودکانی که سالیان سال است بایددرهرهمایشی ناخواسته شعارمرگ سردهندبی اینکه بدانندچگونه روح وروان پاکشان ملعبه سیاستمداران قرارگرفته است.
[]
At 2012.09.29 12:57, علی said: واقعا مستندهای ایشون زیباست و کاملا حقیقت جامعه ما رو منعکس میکنه امیدوارم ایشون موفق باشند
یا علی
[]
At 2012.09.29 13:46, ناشناس said: کسی از من می پرسید که آیا این شعبون بی مخ ها واقعا به آنچه می گویند و می کنند عقیده دارند؟ آیا شاکله فکری آنها اینچنین است و به نوعی دگر اندیش هستند؟ آنروز گفتم نمی دانم چون هیچوقت با ایشان وارد گفتگو نگشته ام. کسی هست که به من جواب دهد که چطور می شود که عده ای همینطور کورکورانه از گروه قدرت اطاعت می کنند. آنهایی که صورت خود را پوشانده بودند که تکلیفشان معلوم است و تروریست هستند اما بقیه چی؟ واقعا فکر می کنند ما چکار می خواهیم بکنیم!!! چه به آنها گفته می شود که حتی حاضر نیستند سخن طرف مقابل را بشنوند. یعنی مغزشویی اینقدر ساده است؟
[]
At 2012.09.29 13:56, نگاه said: من به دوستانی که نسبت به کلمه واسم “شعبون بی مخ” حساسند باید عرض کنم که قصد جناب نوری زاد اصلا ربطی به شخص شعبون بی مخی که درزمان شاه به آن دستگاه خدمت می کرد وبا زدن ونابودکردن وفحش های ناموسی راه را بررژیم شاه باز می کرد نیست. بلکه ایشان به روال یا بهتربگویم به خصلت آدمهایی که اینجورند متمرکز شده است. برای مثال اگررفتارهمان شعبون بی مخ زمان شاه را کنار بسیجی ها بگذاریم می بینیم یک سبک مشترک دارند. اهل زدن ونابود کردن وناقص کردن وفحش وبدوبیراه هستند وازیک نقطه مرکزی هم هدایت می شوند. مشترکات دیگراین بی مخ ها این است که اصلا فکرکردن وتجزیه وتحلیل کردن را بکلی تعطیل کرده اند. دیگران برای اینها فکرمی کنند واینها به میدان می روند. وگرنه اینها با وسایل زندگی مردم چکاردارند. با زن وبچه مردم چکاردارند. مگه میشه یه نفر بسیجی وامام زمانی و قرآنی وفدایی رهبرباشه اما فحش هم بدهد وضرب وشتم هم بکند ومثل لاتها چاقوبکشد و تا پای کشتن عده ای هم پیش برود. ممنون آقای نوری زاد
[]
At 2012.09.29 14:12, ناشناس said: اگراین فیلم ها بصورت یک مجموعه منتشرشود خیلی تاثیرگذارخواهد بود. آقای نوری زاد با فیلم هایی که دم دست همه ما هست وایجاد پیوند بین آنها کاری می کند درخورتوجه. به این میگن کارهنری. هنرمند گرامی ازشما متشکریم
[]
At 2012.09.29 14:13, ناشناس said: با کمی سختی دیدم. خیلی درست انتخاب شده. کارهایی ازاین قبیل می تواند روشنگری کند. ما به این روشنگری ها نیازداریم.
[]
At 2012.09.29 16:19, رسا said: خوشم نیومد آقای نوریزاد درسته که این ها آدم کشتن قدرت تو دستشون هست هر کاری می کنند به اسم خدا و پیغمبر اما باز هم زنده باد مخالف من درسته شما داری افشا می کنی اما خوب نیست تو افشا کردن کسی را با ادبیات بد مثل لات خطاب کنید یا کل بسیج و یا سپاه روزیر سوال ببری به خدا این جور هم نیست پدر من سپاهی راهش با این ها فرق می کنه در سطه یک خطی را گرفتی داری میری جلو نگاه کن مهندس موسوی دیدش باز باز با این که این این همه بلا اوردن هیچ موقع بااین ادبیات با کسی صحبت نکرد فعلا اینهامی تونند قدرت دارند انجام می دن اون دیگه خودشون می دونند خدای خودشون تا روز قیامت خوبه تو افشا کردن شعبان بی مخ ها . این جوری صحبت نکنی لات ما همه خودمون می دونم چه خبره فیلمی که درست کردی بازتاب کرد رفط تو فضا برای همیشه شما نویسنده خیلی خوبی هستید و فن بیان بالا این راخدابه شما داده هیچ چیز بی حکمت نیست تو این دنیا استعدادی که خدا به شما ایفا کرده خیلی زیاده همیشه مهربانی به خدا قسم مهربانی می ماند تو مهربانی کن تو خوبی کن مگه حتما باید پیروز بشیم حتما در کار نیست امام حسین مگه پیروز شد در صحرای کربلا خدا آخرت مهربانی خوبی همین بعضی موقع ها پیروز نشدن باعث پیروزی می شود در مقابل یزیدیان ادبیات مهربانی مردم هم دیگه می دونند چه خبره تو این دونستن چه خبری دارن زندگی میکنند این که فیلم هایی که درست می کنی خیلی خوبه با این امکانات خیلی کم اما این جوری خطاب کردن کل بسیج یا سپاه خوب نیست به امار رضا قسم بسیجی هایی میش ناسم سپاهی هایی میش ناسم مثل گل محمدی هستند در سته تو این دادو بیداد ها آدم ایثار داشته باشه زند باد مخالف من به خدا من هم کتک خورده همین شعبان بی مخ ها هستم اما باز هم دوست ندارم این جور خطاب کنم درسته شاید پیش خودم دوستان بسیار نزدیک هم پیش هم این جوری صحبت کنم اما پیش ملیون ها نفر نه شما می دونید فیلم هایی که درست می کنی همه می بینند حتی اون کسایی که خیال می کنی فیلم به دستشون نمیرسه اون هاهم می بینند درسته زدن پدر در اوردن کشتن همه کار کردن اگر شما هم با مخالفین این جور صحبت کنید حتی یک کلمه بین این همه مطالب های خوب که گفتی کار درستی نیست و گناه دارد همون شعبان بی مخ کافیشون هست دیگه ادبیات لات وووووووووو به خدا قسم خوب نیست و گناه دارد
[]
At 2012.09.29 16:55, ناشناس said: بیش از صد سال پیش هم مخالفان مشروطه عده ای اوباش را اجیر می کردند که شعار سر دهند: ما چای و پلو خواهیم مشروطه نمی خواهیم…
[]
At 2012.09.29 17:14, سبزاندیش said: میشه لطفا قسمت دانلودشو درست کنید؟واقعا نیازه
وقتی فیلم با کیفیت موبایلو میزارید من دانلود می کنم و با بلوتوث پخشش می کنم
حتما فایل دانلود با کیفیت موبایلو بزارید لطفا
[]
At 2012.09.29 17:28, حقیر said: رسا جان شما ببخش! آقای نوریزاد منظوری نداشت. اصلا کسی که کلمه لات و اوباش رو اختراع کرد اشتباه کرد! ما همه خوبیم همه جا رو باید پر از عشق کرد حالا یکی یه غلطی کرد! ما باید بی خیال شیم. گناه دارن بنده خدا ها ولشون کنیم دیگه! خودش درست میشه. من از طرف ایشون از شما و همه! معذرت میخوام…
[]
At 2012.09.29 18:52, ali said: حقا که نوری . نوریزاد عزیز . و اما بعد در جواب آقای رسا واقعیت آن است که بسیج و سپاه بی کم و کاست همان چیزی است که جناب نوریزاد به تصویر میکشد متاسفانه درصد بالائی از سپاه و بسیج همان شعبان بی مخ های امروز هستند و لاغیر . به نظر بنده باید گفت صدرصد اینان شعبان بی مخ هستند چون اگر بعنوان مثال بگوییم ۹۸درصد شعبان بی مخ میباشند حضرات در موقع لزوم همگی خودشان را جزء ان ۲درصد جاخواهند زد پس برای همین باید گفت ۱۰۰% حضرات از شعبان بی مخ هم بدترند . سلام و درود مردم بیعرضه ایران بر شما جناب نوریزاد بسیار شجاع و فهیمو صد البته مودب
[]
At 2012.09.29 19:09, ایران said: واقعا شما به نوریزاد شک نکرده اید
چطور ایشون راست راست داره راه میره وبه آقا حرف میزنه
وکسی کارش نداره
یه کم فکرکنید مردم
[]
At 2012.09.29 20:17, ناشناس said: عالی بود
[]
At 2012.09.29 22:33, ناشناس said: رسا! طرف صحبت آقای نوریزاد شعبون بی مخ هاست و نه کل سپاه و بسیج. مگه خود آقای نوریزاد و بسیاری از شهیدان این کشور بسیجی و سپاهی نبودند؟ منظور ایشان اصلا توهین به این ارگانها نیست و البته از انحراف در اهداف بسیج و دخالت عده ای در سپاه در امور سیاسی و اقتصادی گله مند است که جای گله هم دارد چون برخلاف میثاق اولیه ملت در انقلاب است. لات ها و شعبون بی مخ ها هر دو یک گروه هستند. تعدادشان هم خیلی کم است ولی چون ما مجاز نیستیم تا مثل آنها رفتار کنیم پررو شده اند و دچار توهم قدرت گشته اند.
[]
At 2012.09.29 23:41, آزادی said: رسا جان پدر من هم نظامی و ایثار گر اما طرفدار آقای نوریزاد یعنی صحبتهاشون پیگیری می کنن , عزیزم مردم حق دارن اعتراض کنن وقتی در مقابل خشونت سکوت می کنن وقتی یه گروه می یان هر کاری که دوست دارن انجام می دن و کسی هم محکوم نمی کنه اسمش رو چی بذاریم در ضمن آقای نوریزاد به همه توهین نکردن دوست من شما مگه فیلم رو دیدی کامل رسا جان ؟ رسا جان
[]
At 2012.09.30 01:07, رسا said: حقیر said جان سلام ودرود بر شما نگاه کن ببین موسوی چی گفت .
میرحسین موسوی
ما در این راه با بسیجی روبرو نیستیم؛ بسیجی برادر ماست. ما در این راه با سپاهی روبرو نیستیم؛ سپاهی حافظ انقلاب و نظام ماست. ما با ارتش روبرو نیستیم؛ ارتش حافظ مرزهای ماست. ما با نظام مقدس خود و ساختارهای قانونی آن روبرو نیستیم. این ساختار حافظ استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ماست. ما با کجروی ها و دروغ گویی ها روبرو هستیم و در پی اصلاح آنیم؛ ا صلاحی با برگشت به اصول ناب انقلاب اسلامی .
امید وارم بدستون رسیده باشه رسا آدم به سخنان موسوی گوش می کنه پر از مطلب و سخن های ناب توش هست من باز می گم به خدا خوب نیست مخالفین خودمون را این جوری خطاب کنیم به خدا قسم من زخم خورده هستم من از دست این ها کتک خوردم اما باز دوست ندارم این جوری سخن بگم با مخالف خودم .
[]
At 2012.09.30 01:39, ناشناس said: آقای نوریزاد بنده از شما یه سوال دارم اگر امکان داره جواب بده شما چطور این همه فیلم درست میکنی و نامه مینویسی و کاری بهت ندارند طبق گفته شما اینا هیچی سرشون نمیشه
پس چرا ازادانه به کارت ادامه میدی؟ یعنی اقایان موسوی و کروبی از شما بیشتر گفتند ؟
برای ما توضیح بده لطفا چه دلیلی وجود داره که اینطوری هست؟ غیر از اینه در موقع لزوم جلوی کاری را بگیری و حرفت در مردم اثر گذار باشه؟ (البته کارت خوبه)
شایدم ما اشتباه میکنیم پس لطفا توضیح بده
خدا اونروز را نیاورد در مملکت ما اشوب بشود به جرات میگویم برادر، برادر را خواهد کشت.
امیدوارم فقط اوضاع اقتصادی بهبود یابد مردم فقط و فقط همین را میخواهند.
پس اینها را به رهبر منتقل کن و به صراحت بگو مردم نان میخواهند نان برادر نه چیز دیگه ای
بگو مردم چرا باید بی کفایتی رییس جمهور را تحمل کنند بگو مردم تمام داشته هایشان ررا از دست داده اند
بگو مردم خاتمی و امثال خاتمی را میخواهند و تغییر نظام را نمیخواهند.
[]
At 2012.09.30 03:04, آزادی said: رسا جان آقای موسوی یک رهبر سیاسی هستش و اما آقای نوریزاد یک منتقد و نویسنده هستش وقتی می گیم بسیجیان چه جوری می شخ گفت یه تعدا د خوبن و نام برد در ضمن القاعده یه زمانی برای دفاع از سرزمین افغانستان درست شده بود که بلای جون دنیاشد شما در سیتم القاعده می توانید بگویید بعضی هایشان خوب هستن یا فریب خوردن ولی به همه نباید توهین کنیم ساختار بسیج بهد انتخابات ۸۸ کاملا مشخص بوده و هست سرکوب مردم خودشون و این بر همه واضحه در ضمن شما یک واژه مناسب برای این گروه که به مسجدی آیت الله دستغیب حمله کردن پیدا کنید ؟ در فیلم می شود اینطور گفت عده ای از بسیجیان که در شیراز آشوب کردن و به مسجو حمله کردن و دوباره اینها عده ای هستن که … عزیزم عده ای تو یک جمع بدون نام ونشان به کار می ره مثلا عده ای از مردم یا عده ای از مردم شیراز … نه اینکه به یک سازمانی که مستقیم از بیت رهبری هم دستور می گیره بگیم عده ای از بسیجیان !!! شما خودتون بهتر می دونید بسیجیانی که به قول شما خوب هستن امکان نداره شرافتشون قبول کنه که در بین این جماعت باشن و اون عده ای هم که فکر می کنید خوبن ولی صداشون در نمی یاد با این گروه لات هیچ فرقی ندارن .
[]
At 2012.09.30 09:10, واحد said: جناب آقای موسوی مشکلش همینه تبر به دستش داره از سرسبزی درخت میگه و مردمی هم که دوروبرش دارن تشویقش میکنن. نمیدونه داره بخاطر حرفای قشنگش تشویقش میکنن یا به خاطر حرکت زشتش. بهرحال هردو کارش رو باقوت بیشتر انجام میده. افرادی هم که دارن تشویقش میکنند دو دسته بودن طرفدارن محیط زیست و مخالفان محیط زیست.
[]
At 2012.09.30 14:01, فدائی حسین said: بسم الله الرحمن الرحیم و العصرِ * إنّ الإنسانَ لفی خسرٍ * إلاّ الّذین آمَنُوا و عَمِلوا الصّالحات و تَواصَوا بالحقّ و تَواصَوا بِالصّبرِ۱
در راستای خدمت به انقلاب و اسلام کم نیستند بسیجیان و سپاهیانی که با دیدن این قوم منافق خون دل میخورند من خودم بسیجی هستم و خیلیها را میشناسم که مثل من هستند و به آقای نوریزاد ارادت دارند ما عهد کردیم به بسیج و آرمانهای آن پشت نکنیم اما خط قرمز ما مشخص است و انشاالله مردم خواهند دید در زمان لازم تقیه را کنار و کار حسینی خواهیم کرد . آقای نوری زاد به خداوندی خدا قسم خیلی از ما با تو همدرد هستیم و همدل صبر کنید دور نیست زمانی که این لکههای ننگ را با یک واکنش که به مولایمان حسین پیشکش میکنیم را پاک کنیم
وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللهَ یَحُولُ بَیْنَ الْمَرْءِ وَ قَلْبِهِ
[]
At 2012.09.30 22:32, حقیر said: اگر کلامم گزنده بود ببخش رسا جان چیزی که گفتی کاملا برام قابل درکه میفهمم اما اولا موسوی در چهارچوب یک سیاست مدار و عرف سیاسی سخن میگوید ثانیا اگر می خواهی از آنچه در اجتماعت میگذرد بگویی باید آینه باشی و زشتی را آنگونه که هست نشان بدهی (بدون کاست)
کلمه لات یا اوباش فحاشی نیست بلکه توصیف افرادی با مشخصات فوق است. اگر واژه های دیگری در نظر دارید پیشنهاد کنید.
[]
At 2012.09.30 22:40, درباره نوری زاد said: دوستی که به آقای نوری زاد مشکوکند البته حق دارند. ماها را از زندان می ترسانند اما وقتی زندان رفتیم نصف بیشترترسمان می ریزد. می گویید چرا با نوری زاد کاری ندارند. می خواستند چه بکنند که نکردند؟ نوری زاد را بخاطرنوشته هایش یک سال ونیم زندانی کردند. درزندان زدنش خانواده اش را زدند و همسرش به حال کما رفت. خودش پنجاه روز اعتصاب کرد. طوری که روز عاشورا بحال اغما افتاد. اما همین نوری زاد دست از نوشتن نکشید. با این آدم چکاردیگه می خوان بکنند که باهاش نکرده باشند؟ اگه نوری زاد را به زندان ببرند آیا دست از نوشتن خواهد کشید؟ مطلقا. نوری زاد اگردرداخل زندان باشه نوشته هاش صد مطابق خواننده پیدا می کنه. نوری زاد تو سپاه تو بسیج تو مجلس تو دولت تو خانواده های خیلی ازما طرفدار داره. فرق نوری زاد با آقای موسوی اینه که موسوی یه جلودار بود. می گفت بریزید توخیابون مردم می آمدند. نوری زاد که اینکاره نیست. پس برای رژیم بهتره که کاری به کار نوری زاد نداشته باشه. یعنی به نفعشه. هزینه ش کمتره. فرق نوری زاد با سایر زندانیا هم اینه که وقتی یه نفرو که یه مطلب ساده نوشته می برند زندان، این آدم دیگه ساکت می شه. دیگه صداش درنمیاد . نوری زاد برعکس عمل می کنه. توزندان تعداش نوشته هاش بیشترمی شه. من خودم شمردم دیدم نامه چهارمش نامه پنجمش نامه به سیدحسن خمینی نامه ای که نوشته واعلام کرده امنیت جانی نداره یا نامه هفتم ونامه هشتم ونامه به رییس قوه قضاییه نامه ای که نوشته وازمردم پوزش خواسته ویه چند تای دیگه که یادم نیست اینا رو همه شو ازداخل زندان داده بیرون منتشرشده. کی میاد این کارو بکنه؟ درضمن نوری زاد فرقش با بقیه اینه که نوری زاد مدتها پشت سررهبر بوده. با ادب می نویسه . زندانی کردن نوری زاد نتیجه ش این می شه که بگند این رهبر یه منتقد با ادب رو هم تحمل نکرد. خلاصه دلیل زیاده . اما یه راه هم هست برای ساکت کردن نوری زاد اونم حذف فیزیکی است. که این کارهم برای رژیم خیلی هزینه خواهد داشت. نوری زاد مونده رو دست اینا نمی دونند باهاش چکار کنند. نوری زاد هم داره ازاین فرصت پیش اومده حداکثراستفاده رو می بره. من که خیلی مخلصشم. درود برنوری زاد وبرقلم ودوربین مودب و انسانی و آرمانی اش.
[]
At 2012.10.01 01:00, ناشناس said: باسلام.
باید عرض کنم شعبون بی مخ هزاران بار شرف داره به این جماعت مخ تعطیل بالکل مرخص از شعور و کسانی که به انواع مختلف مثل سگ هار دایم پاچه مردمو میگیرن و یا وحشیوار حمله ،غارت،تجاوز،دزدی،آدمکشی،شکنجه و سلاخی،فحاشی،آدمربایی و…انجام میدن اونم علنا وبدون هیچ ترسی.و همه اینها انجام نمیشود مگر اینکه. طرف وجدانشو زیر پا بزاره و مخشو(فسمت مربوط به تفکر)را بفرسته مرخصی تا ببینه مقامات بالا چه نسخه ای پیچیدن وفورا چشم بسته اطاعت کنه.البته اینا کلا بجای مخ پهن ریختن تو جمجمشون و با ملات سیمان اکبند اکبندش کردن.تا قدرت فکر کردن وتجزیه تحلیل نداشته باشه.بدرود
[]
At 2012.10.01 04:58, پیام said: خدا کسانی رو که به مساجد(مکان سجده بندگان)بی حرمتی میکنند بدون مجازات نخواهد گذاشت
[]
At 2012.10.01 05:52, ناشناس said: دوست گرامی بنده هم نوریزاد را دوست دارم و این دلیل نمیشود در موردش فکر نکنم و ازش سوال نپرسم
از نظر بنده اقای نوریزاد ادم دودلی میباشد گاهی با دست میزنه با پا میکشه و گاهی با پا میزنه و با دست میکشه
بنظر شما حکومت کجا فکر هزینه دادن را کرده ؟ اگر این فکرها بود که الان کار ما به اینجا نمیکشید و یک تنه انتخابات برگذار نمیکرند مگه نه؟
تنها فقط یک فکر وجود دارد که نوریزاد را نگه داشته اونم اینه که سوپاپ اطمینان باشه
شما از کارهایی نام میبرید که نوریزاد متحمل شده ایا نگاه نمیکنید که اقای قدیانی هم همین کارها را کرده و میشود جواب بدهید اقای قدیانی کجا تشریف دارندو کی ازاد میشوند؟
و بعدش کلامی از ا قدیانی را تحمل میکنند؟
من خودم مخالف هر گونه شورش و اشفته بازاری هستم بخاطر همین نوریزاد را دوست دارم
فرض بفرما در تهران مردم به خیابان بیایند و بخواهند شورش کنند و در یک لحظه مردم نوریزاد را با بلندگو به دست ببیند و از انها بخواهد به خانه هایشان برگردد
بنظرت چند درصد حرفش را میپذرند؟ من که میگویم بالای ۵۰ در صد حرفش را قبول میکنند ایا اینطور نیست ؟
باز هم میگویم کارش قابل تقدیر است ولی کسی نیست که شماها فرض میکنید
من امیدم به نوریزاد به اینقدر است فقط به رهبر پیغام مردم را برساند و بگوید ما نان میخواهیم نان برادر همین.
مردم ایران به حد ورشکستگی رسیده انداقای نوریزاد اینها را لطفا منتقل بفرما .
در صد کمی شاید تغییر حکومت را بخواهند ولی بیشتر مردم دل به اصلاح بسته اند و نان میخواهند
مردم ایران میخواهند زندگی کنند نه زنده باشند .
فقط خاتمی میتواند ایران را نجات بدهد فقط خاتمی
امروز جرف بدرد نمیخورد امروز مرد عمل میخواهیم که خاتمیست و شایدم هاشمی.
بنده را عفو بفرما دوست عزیز
[]
At 2012.10.01 07:27, golchin said: از اینکه کسی گفته های سوزناک دل ترسان ما را بازگو میکند چه بگویم
[]
At 2012.10.01 22:41, سیاوش said: لطفاً فیلم را با حجم کم جهت دانلود بگذارید.
[]
At 2012.10.01 23:20, حسین said: اینکه نوری زاد عزیز راست راست راه میره چند علت دارد:اول اینکه حاکمیت تمام راهها را رفته واکنون راه دیگری جز کشتن وی ندارد که این اقدام هزینه بسیار سنگینی برای رژیم داردبه خصوص که محبوبیت زیادی میان ایثارگران به عنوان جریانی ذینفوذ در قدرت دارد.
دوم اینکه نوری زاد یک شخص مستقل وغیر وابسته به جریانهای سیاسی است وبه زعم حاکمیت قابلیت سازماندهی وکارکرد حزبی ندارد.
سوم اینکه اتفاقا یکی از اهداف رژیم از آزاد بودن نوری زاد شبهه آفرینی برای من وشماست تا همین تردید دیوار بی اعتمادی ایجاد کند.البته نباید فراموش کرد که این اقدام می تواند تله ای برای شناسایی همراهان نوری زاد که شاید بخشی از آنان درون حاکمیت اند ،نیز باشد.
در ضمن علاوه بر شنود مکالمات وتلاش برای نفوذ به فضای مجازی نوری زاد عموما وی توسط عوامل اطلاعات در منزل مسکونی اش تحت نظر وبعضا تحت تعقیب ومراقبت می باشند.
با بهترین سلامها به خدمت شما
اینجانب افشین شافعی از نسانی هستم که تجربه 5 ماه انفرادی و… داشته و نامه ای برای رهبر ج.ا.ا نوشته که تقاصا دارم آنرا مطالعه و به صلاح دید خود آنرا انتشار دهید . شما مختار هستید که هر فسمت از نامه را که صلاح نمی دانید حذف و بقیه را انتشار دهید.
دستتان را از دور می فشارم. ایکاش این رهبران میدانستند که آینده ای هولناک در انتظار زیباترین وطن ایران است و اقدام ضروری تنها راه نجات تنها سرمایه مشترک ماست.
از شما تقاضا دارم در بدو امر نامه را مطالعه کنید.
با احترام
افشین شافعی
3rooz pish.khabargozarihaie khareji khabar dadand ke ahmadinegad 22miliard dolar az poole naftara.dar bankhaie keshvare torkie, va dobei be hessabe khodash..seporde ast in dozdiaie..namaz..khan.ra.chera azad gozashteand.3
« یک کرد خوب یک کرد مرده است»
جناب آقای خامنه ای : به عنوان یک ایرانی کرد طرف خطابم با شماست که ناعادلانه و خودکامه زمام امور زیباترین وطن، ایران را در دست گرفته و ایران و ایرانیان را بسوی سرنوشتی هولناک و فاجعه بار هدایت می کنید.
جناب آقای خامنه ای: اینجانب افشین شافعی دارنده 3 مدرک کارشناسی ارشد در رشته های ژئوپلیتیک از دانشگاه اسلو نروژ، ایدئولوژی و گفتمانهای سیاسی از دانشگاه اسکس انگلستان، مطالعات اطلاعاتی از دانشگاه آبریست ویت انگلستان، و همچنین دانشجوی سال پایانی دکترا درحوزه تحقیقاتی مطالعات اطلاعاتی و امنیتی از دانشگاه لستر انگلستان هستم که پس از سالها دوری از وطن و اشتغال به تحصیل و تنها به شوق تشریک آموخته هایم با هموطنان و همچنین دیدار و ملاقات با خانواده ام به ایران بازگشتم که نتیجه آن چیزی جزبازداشت و شکنجه در بازداشتگاه دهشتناک 240 و 209 وزارات اطلاعات شما نبود.
جناب آقای خامنه ای آیا تاکنون طرفه العینی به خود زحمت داده اید که به سرنوشت دهشتناک زندانیانی که در بند شکنجه گران بازداشتگاه 240 و 240 وزارت اطلاعات اسیر هستند فکر کنید؟ آیا می دانید چه فجایعی نسبت به مردان و زنانی که در آنجا اسیر دست جلادان 240 و 290 هستند رخ می دهد؟
پنج ماه اسارت در سلولهای انفرادی این بازداشتگاه که می توان آنرا بلا شک «آشویتز« ایران نامید و سپس انتقال به زندان 350 اوین این واقعیت را برایم مسجل ساخت که آینده شما و نظامی که آقای خمینی با وعده های بسیار درنوفل شلاتو و بهشت زهرا به مردم وعده داد اگر تاریک تر از سرنوشت معمر قذافی و معمر قدافیها نباشد روشن تر از آن نیر نخواهد بود. درآشویتز ایران، قبل از هر چیزی این روح و شخصیت زندانی است که در کوره های بی عدالتی وزارت سرتا پا جنایت اطلاعات همرا با تمام ارزشهای انسانی سوزانده و نابود میشود.آنچه که باقی می ماند جسمی است که آن نیز به تدریج و بر اثر فشارهای جسمی و شکنجه های گوناگون صدمه می بیند. شما بارها و بارها از شقاوت اسرائیلیها نسبت به مردم فلسطین فریاد وا اسلاما سر داده اید وسیمای وابسته به شما نیز هرزگاهی از مظلومیت مردم فلسطین داد سخن سر میدهد. اما آنچه را که سربازان نه گمنام امام زمان بلکه از ترس مخفی شده در پشت تابلوی هراس انگیز امام زمان نسبت به هموطنان خود مرتکب می شوند باید چیزی فراتر از جنایت نامید.مظلومیت ملت شریف و بزرگ ایران ماورای هر تصوریست، مظلومیتی که عرش خدائی را نیز به لرزه در آورده است.
مظلومیت کودک گریانی که در پشت شیشه ها باید پدر و مادر محبوس شده خود را ببیند و با حسرت و آرزو دست به شیشه بکشد. مظلومیت مادرو پدر پیری که صدها کیلومترفاصله را به عشق دیدن جگر گوشه اش در سرما و گرما طی میکند تا قامت عزیز ترین سرمایه زندگیش را در پشت شیشه ها و کابین ملاقات بنگرد. مظلومیت همسری عاشق و دلبسته که ازآن سوی شهر و کشوربرای دیدن قامت استواروشنیدن صدای سنگ صبورش ، همراه و هم شانه اش آن هم از طریق کابین شیشه ای ملاقات لحظه شماری می کند. دریغا که شما و نظام شما با ملت بزرگ ایران چه کرده اید!
آقای خامنه ای: آنچه که من طی این مدت کوتاه اسارتم تجربه کردم چیزی تازه و غریبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و صدها آزاده مرد و زن شریف که در مقابل شکوه و عظمت آنها سر تعظیم فرود می آورم با چنین برخورد و تجربه ای آشنا هستند. با این وصف وظیفه دارم که صدای اعتراضم را به گوش شما رسانده و به شما برای رو سفید نمودن روی دیکتاتورهای پیشین تاریخ ایران تبریک بگویم.
جناب آقای خامنه ای: بعد از بازداشت اینجانب در 26 آذر ماه 1390 توسط ماموران چشم و گوش بسته بدون فکر و منطق وزارت اطلاعات به بازداشتگاه 240 واقع در اوین منتقل و به سلول انفرادی انتقال یافتم. بسیار بعید میدانم که شما طعم تلخ بودن در سلول انفرادی 240 یا 290 را تجربه کرده باشید.هر چند تاریخنگاران وزارات اطلاعات سعی فراوانی دارند که تاریخی پر از مبارازات سیاسی بر علیه نظام گذشته برای شما جعل و دست و پا نمایند، اما سندهای جعلی چاپ شده چنان متناقض هستند که نمی توانند حتی یک نوجوان را نیز قانع نمایند تا چه برسد به ملت فهیم و بزرگ ایران.بعنوان یک کارشناس مسایل اطلاعاتی و امنیتی باید به شما بگویم که با این جعلیات نمی توان ملت بزرگ ایران را فریب داد. حتی اگر بپذیرم که اسناد موجود ساواک نیز دروغ میگویند و شما خود طعم شکنجه و انفردادی را چشیده اید باز سوال مهمی که باقی می ماند این است چگونه حاضر هستید برای بقای حکومت و نظام خونین و ظالمانه خود دست بازجویان و شکنجه گران وزارات اطلاعات را برای ارتکاب هر جنایتی باز بگذارید؟
واقعیت اینکه یا شما از جنایات رخ داده بی اطلاع هستید که این عدم مسئولیت شمارا نسبت به مقامی که دارید نشان می دهد و یا این فجایع با اطلاع شما صورت می گیرد که بازهم نشانگر بی کفایتی و عدم لیاقت شما برای احراز چنین مقامیست. چگونه امکان دارد کسی خود را رهبر و ولی فقیه کشوری اسلامی دانسته و دستگاه عریض و طویل اطلاعاتی و امنیتیش را چشم و چراغ نظام معرفی کند، ولی از چنین سبوعیت هایی بی اطلاع باشد؟ آقای خامنه ای، بعنوان یک ایرانی به شما بگویم که شما از لحاظ ملی، اسلامی و اخلاقی لیاقت و صلاحیت رهبری ملت بزرگ و شریفی چون ملت ایران را از دست داده اید و خود بهتر می دانید که ابقای شما در مقامتان تنها به یمن سرکوب و خفقان میسر شده است و نه خواست قلبی ملت ایران.
آقای خامنه ای: بعد از بازداشت اینجانب، هیولاهای وزارت اطلاعات شما از هیچ اقدامی وشکنجه ای برای گرفتن اعترافات دروغین و کشاندن اینجانب به روبروی دوربینهای تلویزیون شما کوتاهی نکردند: اذیت و آزارهای شرم آورجنسی، آویزان کردن از سقف، فرو کردن سر در داخل توالت، بستن دست و پای من از پشت با دست بند و پا بند و سپس کتک زدن من با مشت و لگد، بستن دست و پای اینجانب و رها کردن من در هوای سرد و برفی در حالیکه مرا برهنه کرده بودند، استفاده از دستگاه شوکر الکتریکی،نهادن در تابوت با دست و پای بسته و رها کردن برای ساعتهای مدید، استفاده از داروهای شیمایی، اهانت به مقدسات مذهبی من بصورت مکرر، تهدید به پرونده سازی و تهدید به تجاوز به بستگانم در مقابل چشمانم از جمله این اقدامات بوده است. بعضی از این رفتارها چنان شنیع بوده اند که حتی از یاد آوری آنها نیز شرم دارم تا چه رسد به اینکه بخواهم آنرا برایتان بازگو کنم. اولیه و اساسی ترین حقوقی که حتی قوه قضائیه پوسیده شما نیز به آن اعتراف دارد در این بازداشتگاه کاملا نادیده گرفته شده اند.استفاده از چشم بند در تمام مراحل بازجویی، عدم دسترسی به وکیل، استفاده از خشونت سازمان یافته تا حد امکان، تحقیر زندانی در طی مدت بازداشت، عدم امکان تماس با خانواده (تصور کنید که خانواده من به مدت سه ماه ازسرنوشت من کاملا بی اطلاع بودند) ، تمدید مدت بازداشت انفرادی بدون هیچ دلیل قانونی و موجه از جمله این حقوق اولیه می باشند که وزارت هیولا شده اطلاعات آنرا نادیده میگیرد. حتی اقدام به اعتصاب غذا واکنش هیستریک و جنون آمیز کارکنان بازداشتگاه 209 را به همراه دارد. به گونه ای که اینجانب به خاطر اعتصاب غذا مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتم. می دانید واکنش ریاست بازداشتگاه 209، به اعتصاب غذای من چه بود؟ « فکر می کنید مردن تو برای جمهوری اسلامی خیلی مهم است؟ این نظام حاضر است برای بقای خودش هزاران مثل ترا هم ندیده و مرده بپندارد»!
بر اثر همین شکنجه ها ورفتارهای وحشیانه، شنوایی سمت چپ من دچار آسیب جدی شده مضافا بر اینکه مبتلا به ناراحتی کلیوی شده و از ناحیه ستون فقرات نیز صدمه دیده ام. آقای خامنه ای: آیا این است آن جمهوری اسلامی و عدالت پروری که آقای خمینی در بهشت زهرا به مردم وعده دروغینش را داد؟
آقای خامنه ای: آیا افتخار نمی کنید به بازجوهای وزارت اطلاعات که در اولین جلسه بازجویی بعد از نواختن چندین کشیده محکم بصورتم به گونه ای که دهانم پر خون شد خود را اینگونه معرفی کرد: « من به خدا، پیغمبر، قران و ائمه هیچ اعتقادی ندارم. تنها اعتقاد من گرفتن اعتراف از تو به هر قیمتی است، ولو اگر لازم باشد بند بند بدن ترا تکه نمایم». براستی به داشتن چنین هیولاهائی آن هم در کشوری که بانگ اسلامی بودنش گوش جهان را کر کرده است افتخار نمیکنید؟
آقای خامنه ای: آیا به داشتن بازجوهای وزارت اطلاعات افنخار نمی کنید که مرا تهدید کردند که در صورت عدم اعتراف یا آنگونه که خود میگویند «همکاری» ، در مقابل چشمانم به خواهرانم و نامزدم تجاوز میکند؟ آن هم خواهری که حافظ کل قرآن کریم است. براستی جا ندارد که به شما و نظام اسلامی شما تبریک گفت؟ راستی آقای خامنه ای: آیا می دانید که وزارت اطلاعات همین خواهر مرا تنها و تنها به جرم وابستگی درجه اول( خواهر و برادری) بلااجبار از کار برکنار و بازنشسته قبل از موعد نمود؟
آقای خامنه ای: آیا به داشتن بازجوهای وزارت اطلاعات افتخار نمی کنید که با سخیف ترین کلمات و اهانت ها مادر 74 ساله مرا که عمرش را به عبادات الله جل جلاله پرداخته خطاب میکرد؟ براستی بازجویان وزارت اطلاعات مصداق حدیث مبارکه ای هستند که می فرماید: لاادب لمن لاعقل له ولا مروة لمن لاهمة له و لاحیاء لمن لا دین له. «كسى كه عقل ندارد ادب ندارد، و كسى كه همت ندارد جوانمردى ندارد و كسى كه حیا ندارد دین ندارد».
آقای خامنه ای : آیا می دانید بازجوهای وزارت اطلاعات در اهانت به مقدسات دینی من یعنی اهانت به خلفای راشیدین و عایشه همسر پیامبر اسلام «ص» هیچ چیز کم نگذاشتند؟ همان بازجوی وزارت اطلاعاتی که شما به آن افتخار میکنید بارها و بارها مرا س… عمری خطاب میکرد. این است اسلام و تشیعی که از آن دم میزنید؟ همین بازجوی شما که قادر به خواندن صحیح یک آیه قرآن نبود، جمله مبارکه لا حول ولا قوه… چرت و پرت خطاب میکرد!آیا نباید به شما و نظام اسلامیتان برای تعلیم و تربیتی اینچنین افرادی تبریک گفت؟
آقای خامنه ای: آیا می دانید وزارت هیولا شده اطلاعات به ما کردها، ما وارثان بر حق ایران زمین چگونه می نگرند؟ « یک کرد خوب یک کرده مرده است و ایران بدون کردها بسیار آرامتر و امن تر خواهد بود». این گفته های بازجوهای وزارت اطلاعات شما به من بود که در واقع منعکس کننده نظر کلی نظام شما نسبت به ما کردها می باشد. خطاب کردن من با کلمات سخیفی چون کردخ…، کردها احمق هستند و باید مانند صدام شما را به درک واصل کرد از جمله افاضات بازجوهای من نسبت به کردها بود. می دانید افتخار بازجوی من چه بود؟ اینکه چندین شیر مرد کردی که وی بازجویی آنها را بر عهده داشته روانه اعدام کرده و آسمانی گشته اند. او از اعدام هموطنان کردم چنان با حرص و ولعی وصف ناپذیر صخت میگفت که حتی تصورش برای من باور کردنی نبود. تا این حد تنفر و حقد از کردها؟ براستی مگر ما کردها چه چیزی را از آقای خمینی و شما و بطور کلی نظام اسلامیتان طلب کردیم که پاسخش گلوله ،اشغال نظامی، اعدام و شکنجه و زندان بود؟ آیا به جز داشتن یک حق مساوی در بهربری از ثروتهای ایران ، تساوی در اشتغال، تحصیل، آزادی در انجام فرائض دینی و قبول و احترام به هویت فرهنگی ما چیز دیگری را طلب کردیم؟ اما در پاسخ نظام شما، به ما گلوله، زندان، اعدام عزیز ترین فرزندانمان ، محرومیت های اقتصادی و ترور علمای اهل سنت بود و تحقیر هویت فرهنگی و مذهبی ما بود. گسترش بی رویه انواع مواد مخدر در کردستان آخرین حربه نظام شما برای به انحطاط کشاندن جوانان کرداست که از طرف سرویسهای امنیتی و اطلاعاتی شما مصرانه دنبال می شود.
آقای خامنه ای: بازجویان به غایت دیو صفت وزارت اطلاعات سعی داشتند تا با پرونده سازی مرا به وابستگی به اجانب متهم نمایند. آیا می دانید اتهام من چیست؟ جاسوسی برای دولت نروژ و همکاری با دولت انگلستان بر علیه دولت ایران. اما چشمهای همیشه بیدار خدای متعال و تاریخ شاهد هستند که هیچگاه در چنین راستائی گام بر نداشته و نخواهم برداشت. مگر می شود ایران، این عزیزتر از جان را با هر چیز دیگری معاوضه کرد؟ خوب است بدانید که آزمایش به اصطلاح دروغ سنجی وزارتخانه شما نیز اثباتی بود بر بی گناهی من، اما دریغا از روحیه شجاعی که صادقانه بگوید ما اشتباه کردیم.ادعاهای کارشناسان به اصطلاح اطلاعاتی شما در مورد اتهام زده شده به من چنان مسخره؛ خنده دارو کودکانه است که بیشتر به یک داستان کودکانه خیالی شباهت دارد.روحیه انگلیس هراسی چنان بر وزارتخانه شما مستولی گشته که هر فرد تحصیل انگلستان را مأمور و اجیر شده سرویسهای اطلاعاتی انگلستان می داند. اینجانب بارها و بارها به بازجویان شما متذکر شدم که طرح چنین ادعاهای سخیف و بی پایه و اساسی تنها آبروی نداشته شما را بیش از بیش خواهد برد، اما دریغ از گوش شنوا!
آقای خامنه ای: اجازه بدهید بعنوان یک کارشناس مسائل اطلاعاتی و امنیتی چند نکته را با شما یادآوری نمایم:
1. وزارت اطلاعاتی که شما آنرا چشم و چراغ نظامتان قلمداد کرده اید؛ کم و بیش به یک پلیس سیاسی مشابه کشورهای فرو پاشیده بلوک شرق مبدل شده است که هر صدای اعتراضی را بشدت تمام سرکوب می کند. این وزارتخانه سعی دارد تا از یکسو با دامن زدن با تئوری توطئه که خود شما نیز از طرفداران سرسخت آن هستید هر صدای اعتراض و حتی انتقادی را به بهانه ارتباط با اجانب و یا «دشمن» در کلام شما سرکوب نماید.کشورهای بیگانه از هر سنخ در نهایت در راستای منافع ملی خود و مردمشان گام بر میدارند. آما شما برای پاسداری از منافع ملی ایران چه کرده اید؟ واقعیت این است که بدترین و بی رحم ترین دشمن ایران و مصالح ملیش شما و سیاستهای فاجعه آور نظام شماست که تمامیت ارضی ایران و استقلالش را در معرض مخاطره جدی قرار داده اید و نه کشورهای بیگانه. در نهایت تعجت دیدم که بازجویان وزارت اطلاعات سعی در متقاعد کردنم برای حضور در روبروی دوربین های تلویزیون و اقرار به ارتباط و همکاری با اجانب را داشتند که تلاش آنها بی نتیجه باقی ماند. مضافا شاهد بودم که چگونه بازجوهای شما سعی داشتند تا از طرق مختلف مانند قول مساعد برای آزادی،تطمیع و شکنجه مرا برای حضور و شرکت در سناریوئی ساختگی در خیابانهای تهران آماده سازند، سناریوئی که قصد داشت با دمیدن در بوق و کرنای دستگاه سانسور شما از دستگیری یک جاسوس با ارزش و مهم خبر دهد و لابد من باید در تلویزیون نیز ظاهر و از ارتباط مخفی و پیچیده خود با سرویسهای اطلاعاتی بیگانه برای جاسوسی و ضربه زدن به ایران پرده بر میداشتم. خوب است بدانید که در ترغیب من برای شرکت در چنین رسوائی اطلاعاتی، حتی نمانیده دادستان نیز از وعده وتطمیع من چیزی کم نگذاشت.غافل از اینکه مردم بزرگ ایران به دیدن و جعلی بودن چنین سناریوهایی عادت کرده اند. آقای خامنه ای: هیچ سازمان اطلاعاتی با متوسل شدن به چنین خیمه شب بازیهایی نمی تواند ادعای اقتدار نماید.
مسلما طرف سخن من با آندسته از کادر شریف و وطن پرست وزارت اطلاعات که تنها به سربلندی ایران و استقلالش می اندیشند نیست. بلکه طرف سخنم با آندسته از اعضای وزارت اطلاعات است که حاضرند برای بقای حکومت لرزان شما دست به هر جنایتی بزنند. از سوی دیگر این وزارتخانه سعی دارد تا با دستگیریهای گروهی و زدن انگ جاسوسی و اقدام علیه امنیت ملی خود را سازمانی مقتدر نشان دهد. دستگیریهای فله ای ، انباشت زندانها و متوسل شدن به تئوری توطئه نشان ازآغاز دوران انحطاط این وزارتخانه رامیدهد و نه اقتدارش. همانگونه که پیشترنیز گفتم این وزارتخانه بیشتر یک پلیس سیاسی دست چندم است تا یک سرویس اطلاعاتی امروزی. وزارتخانه ای که بیشرمانه از ورود به خصوصی ترین حریم افراد هیچ ابائی ندارد و از آن برای فشار به افراد دستگیر شده سو استفاده میکند. وزارتخانه ای که بودجه کلان و نجومی ایران را حیف و میل میکند تا خفقان و سرکوب را برای مردم ایران به ارمغان آورد. درذهن بازجوی به غایت احمق و ترسوی من تنها یک گزاره اشتباه وجود داشت که آنرا بارها و بارها آنرا برایم تکرار کرد: « همه مردم ایران مورد سؤ ظن هستند و متهم مگر خلاف آن ثابت شود». طرز تفکر بازجوی هیولا صفت من منعکس کننده دیدگاه حاکم بر وزارت اطلاعات نیز هست.
مصافا اینکه روح جزم گرایی حاکم بروزارت اطلاعات علم گرائی و منطق مداری را که لازمه و اساس هر سازمان اطلاعاتیست را به گوشه ای خزانده است.باورش شاید سخت باشد اما بازجوی احمق من که خودش را دکتر و متخصص امور اطلاعاتی انگلیس و کشوهاری اسکاندیناوی معرفی میکرد قادر به تشخیص تفاوت میان یک سازمان اطلاعاتی و یک سرویس امنیتی نبود وحتی نمی دانست که نام سرویس اطلاعاتی یا سازمان امنیتی نروژ چه بودند. همین عدم آگاهی یا به بیان ساده تر بیسوادی و حماقت مطلق را در سطوح و لایه های دیگر وزارت اطلاعات شما میتوان مشاهده کرد. دریغ از بودجه بسیار کلانی که توسط این وزارتخانه عریض و طویل شما حیف و میل میشود تا فقط بقای شما را تضمین نماید که حتی قادر به این نیز نمی باشد. در چند متری بازداشتگاه 209 وزارت اطلاعات، بارداشتگاه مشابهی قرار دارد که توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران شما اداره میشود که باید آنرا سلاخ خانه اطلاعات سپاه نامید. گفته ها و تجربه زندانیان این بازداشتگاه حاکی از سبوعیتی ماورای تصور میباشد. اما وجود دویا چند سازمان اطلاعات موازی در کشوری واحد پیام مشخصی برای شما که زمامدارش هستید دارد: سر در گمی رژیم و جنگ قدرتی که هر روز عمیق تر شده و هر سازمان اطلاعاتی سعی دارد تا دنیا و حوادث را از منظر خود برای شما تفسیر نماید، جنگ قدرتی که آخر نیز دامن شما را خواهد گرفت و شما را در آتشش خواهد سوزانید.
آقای خامنه ای: وجود یک یا چندین سازمان امنیتی و پلیس سیاسی عریض و طویل و فشردن لبه تیز چاقوی سرکوب بر گردن مردم هرگز نتوانسته ضامن بقای هیچ حکومتی گردد. بقای حکومت ها و دوام آن در دل مردم نهفته است، مردمی که شما آنها را دشمن، وابسته به اجانب میخوانید، مردمی که شما آنها را پشت میله های زندان و در شکنجه گاهها محبوس کرده اید.مردمی که شما صدایشان را در خیابانهای تهران و سایر شهرها در طی این سالها نشنیدید و بلاخره همین مردم شما را از سریر قدرت به زیرخواهند کشید.
2. باید اذعان کرد که در یک جنبه نظام شما رتبه اول را به خود اختصاص داده است و از این بابت باید به شما تبریک گفت و آن چیزی نیست جز تبدیل فرصتها به تهدید. از بدو تأسیس نظام جمهوری اسلامی تا کنون، آقای خمینی ، شما و بسیاری از سیاستمداران این نظام تبحر عجیبی در فرصت سوزی، تبدیل فرصتها به تهدید وایجاد تنش و بحران در صحنه بین المللی و منطقه ای را داشته اید. امروزه و به یمن سیاستهای غلط شما و رئیس جمهور برگزیده و منصوب شما، ایران یکی از تنها ترین و منزوی ترین کشورهای جهان می باشد. کشوری که با نام تروریسم، حمایت از سازمانهای افراطی و کشوری که حتی ارزشی برای مردم خودش قائل نیست شناخته میشود. کشوری که هیچ احترامی به معاهدات بین المللی نیز نمی گذارد. کشوری که در امور سایر کشورها مداخله کرده و آنها را دچار بحران می نماید. آقای خامنه ای: دستان شما و سپاه قدس شما تا مرفق به خون مردم عراق، افغانستان، بحرین، لبنان و سوریه آلوده است. شما و نظام شما مسبب قتل عام مردم سوریه توسط دیکتاتور جلادش بشار اسد هستید.
آقای خامنه ای: در سال1389 در طی تحلیلی از اوضاع بین المللی از قریب الوقع بودن تحولات عمیق منطقه ای و ضرورت تغیر سیاستهای غلط نظام شما هشدار دادم و متذکر شدم که تمام آینده ایران در گرو اتخاذ سیاستهای درست و منطقی میباشد، تصمیمی که متآسفانه شما شجاعت اتخاذ آنرا تا کنون نداشته و دوروزه قدرت و جلال ظاهری خودتان را بر مصالح ایران ترجیح میدهد.
آقای خامنه ای: سیاستهای فاجعه بار شما در حوزه داخلی و بین المللی کشور را به ورطه تلاشی و ویرانی کشانده است. شک نداشته باشید که شعار «انرژی هسته ای حق مسلم ماست« سرنوشت شعارهای پوسیده و ویرانگر « جنگ جنگ تا پیروزی و راه قدس از کربلا می گذرد» را پیدا خواهد کرد که به جز ویرانی کشور و فدا نمودن سرمایه های انسانی دستاورد دیگری نداشت. نتیجه پا فشاری خودکامانه و لجاجت کودکانه شما بر این شعارچیزی جز هدایت ایران بسوی جنگی ویرانگرنیست که مردم ایران و نه شما و آقا زاده های شما و اطرافیانتان باید توان آنرا بدهند. حمایت شما از کشورهای واپسگرا و دیکتاتوری مانند بشاراسد نیز تنها به منزوی کردن بیشتر ایران به ویژه در میان کشورهای عرب و همسایه کمک خواهد کرد. قبول کنید که راه پیموده شده اشتباه بوده است، اما هنوز میتوان از بروز فاجعه ای بزرگتر جلوگیری کرد. ماندگاری و نامیرائی یک رهبر نه درداشتن بمب اتم بلکه درتصاحب قلوب مردم است. حتی داشتن بمب اتمی نیز قادر به بقای پایه های سست شده نظام شما نخواهد بود، اما قبول شجاعانه اشتباهات و کنار کشیدن از صحنه سیاست میتواند باعث نجات جاوید وطن مشترک ما ایران گردد.
آقای خامنه ای: شما و سیاستمداران نظامتان هر روز از عقلانیت فاصله گرفته و رفتارها و گفتارهای متناقض که گاه جنون آمیزنیز می شود کشور را هرچه بیشتر به سمت فاجعه پیش می برد. خطر جدائی بخشهایی از ایران، آشوب های اجتماعی، شکافهای عمیق ایجاد شده قومی- مذهبی، بحران اقتصادی و بلاخره سرخوردگی فرهنگی ناشی از آن همه وعده های دروغی که آقای خمینی و شما به مردم ایران دادید هر کدام گسلیست که در دل خود زلزله ای مهیب نهان دارد.
3.آقای خامنه ای: نه نظام و دولت شما، ونه هیچ نظام و دولت دیگری در ایران متصل به امام زمان نخواهد گردید و نمیتوان مردم را با دادن شعارهایی مانند اتصال به دولت امام زمان، مقدس نمودن شما و خطاب کردنتان به مثابه سید خراسانی ورواج خرافه و امثالهم فریب داد. تابلویی که شما و نظامتان از امام زمان ترسیم کرده است چیزی جز خشونت و جنگ و ویرانی نیست: براستی مردم ما چه نیاز به امام زمانی دارند که از شمشیرش خون می چکد ، پاهای اسب سفیدش درخون شناور، و هدفی ندارد جز گرفتن انتقام و از دم تیغ گذراندن مردم. امام زمانی که نوید قتل اهل سنت و یهودیان و… سرلوحه کار اوست. علم کردن چنین امام زمانی شاید باعث نظامی و امنیتی کردن فضای ایران شود و دست شما را برای سرکوب باز تر بگذارد، اما هیچگاه مبشر رحمت وصلح برای ملت ایران نخواهد بود. هدف من به هیچ وجه اهانت به مقدسات هموطنان شیعی نیست، بلکه نظام جمهوری اسلامیست که با ترسیم کردن چنین تصویر هولناکی از امام زمان در واقع از مقدسات تشیع سو استفاده میکند و آنرا وجه المصالحه خود قرار داده اید.
4. درحوزه داخلی نیز سیاستهای شما شرم آور و فاجعه بار بوده است. انباشت زندانها از بهترین سرمایه های ایران شاید برای طرفه العینی ثبات ظاهری را برای شما به ارمغان آورد، ولی در نهایت شما را از سریر قدرت به زیر خواهد کشید. آیا شرمگین نیستید که انسهانهای آزاده ای چون دکتر عبدالفتاح سلطانی، دکتر سیف زاده، صدیق کبود وند، و صدها انسان شریف دیگر را در پشت میله های زندان محبوس کرده اید؟ آیا عرق شرم و ندامت بر پیشانی شما نمی نشیند؟ براستی گناه نابعه جوان ایرانی امید کوکبی چیست که باید بهترین لحظات عمرش را در زندان سپری کنید؟ تنها گناه امید کوکبی این است که حاضر به همکاری با دستگاه قراضه و از رده خارج اتمی شما نشده است. آیا از محبوس کردن چنین نابغه ای و صدها انسان شریف و آزاده به خود می بالید ؟ شما که به عدالت پیشوای متقیان علی ابن ابیطالب«ع« به خود میبالید، پاسخ دهید که علی «ع« کجا زندان و شکنجه و اعدام و پرونده سازی را زیر بنای حکومت اسلامی خود قرار داده بود؟ واقعیت این است که شما با دین ،فکر و حکومت علی «ع» به درازای تاریخ فاصله دارید.اسلامی که شما و آقای خمینی با مردم ایران معرفی کردند مصادیق اصلیش جنگ، بی عدالتی، آواره گی، زندان، شکنجه ، اعدام و قساوتی در حق ملتیست که شما را به چنین جایگاهی رساند. در کجا و مطابق با کدام فتاوی اسلامی چنین بی عدالتی هائی روا داشته شده است که شما با ملت بزرگ ایران روا می دارید؟ سرکوب صدای هر اعتراضی همسو با فشارهای مضاعف اقتصادی و اجتماعی ماحصل نظام شما برای ایرانیان بوده است. در عرصه اقتصادی نیزسیاستهای غلط شما دستاوردی جز بیکاری گسترده، تعطیلی تدریجی کارخانه ها، تورم افسار گسیخته، بی ارزش شدن پول ایرانی، رانت خواری، فساد مالی گسترده و اختلاسهای نجومی، فرار مغزها و بلاخره تهی شدن سفره های مردم از نان نداشته است. براستی نظام شما در کدام زمینه محافظ و پیش برنده مصالح ملی کشور بوده است؟ صادقانه نگاه کنید در هیچ جنبه ای یا به بیان ساده تر: بپذیرد که نظام به مردم دروغ گفت.
5.آقای خامنه ای: وزارت اطلاعات هر جا نمی تواند راه دیگری برای خفه کردن صدای معترضین بیابد متوسل به شیوه کهنه پرونده سازی و زدن انگ جاسوسی به ایرانیان شریفی میشود که هرگز در این راستا گام ننهاده اند. خوب است برای دقایقی هم شده به محبوس شدگان بند 350 فکرکنید که وزارت سر تا پا جنایت اطلاعات به آنها انگ جاسوسی زده است در حالیکه این آزاده گان بیش شما،اطرافیان و آقازاده هایتان دلشان برای ایران و ایرانی می طپد. گرفتن اعترافات دروغین، تلاش برای علم کردن یک سازمان اطلاعاتی بیگانه ومرتبط کردن آن به این انسانهای شریف قباحت وزارت اطلاعات و ضعف آنرا نشان میدهد. ناتوان از درگیر شدن در یک «جنگ اطلاعاتی» و برای پوشش نهادن به این ناتوانی، وزارت اطلاعات متشبس به این شیوه های کهنه و غیر انسانی می شود. زمانیکه که حتی خود وزارت اطلاعات شما قادر به ارائه تعریفی مشخص از جاسوسی نیست چگونه سعی در پوشاندن این ردای منحوس به دوش انسان شریف وطن پرست ایرانی دارد؟ براستی شرمگین نیستید که بیگناه ترین انسانها را به اتهام واهی جاسوسی اسیر کرده اید؟
6. آقای خامنه ای: قوه ویران شده قضائیه فقط تابع اوامر ملوکانه شماست و از خود کوچکترین استقلالی ندارد. در کجای تاریخ اسلام، قاضی به فرد زندانی می گوید که آرزو دارم چشمهایت رابا قاشق ازحدقه در آورم که منفور ترین به اصطلاح قاضی بیدادگاه تاریخ قوه قضائیه ،آقای صلواتی به من چنین گفت؟ در کجای تاریخ قوه قضائیه قاضی به خود این جرأت را داده است که فرد زندانی را مورد ضرب و شتم قرار دهد که قاضی بیدادگاه شما آقای صلواتی اقدام به این کار نمود؟ در کجای تاریخ قوه قضائیه، قاضی زندانی را با تهدید و ارعاب مجبور به اعتراف در روبروی دوربینهای تلویزیون شما کرده است که آقای صلوانی به هم بندیان من گفت « زیپ دهانت را میکشی و اعتراف میکنی در غیر این صورت حکم ده سال حبس را برایت صادر میکنم». شاید گفته های هیولای بازجوی من صدق کند « که قاضی و وکیل در مقابل تصمیم وزارت اطلاعات هیچ غلطی نمی توانند بکنند». براستی و درواقعیت قوه قضائیه گوش به فرمان اوامر ملوکانه شما و مقهور شده وزارت اطلاعات شما هستند. همین بیداگاه شما نابغه ایران امید کوکبی را بدون هیچ گناهی به 10 سال و عبدالفتاح سلطانی را به بیش از 11 سال و صدیق کبودوند را به بیش از ده سال زندان و دهها آزاد مرد و زن شریف دیگر به زندانهای طویل المدت محکوم کرده است. آیا این است همان عدالت و رأفت اسلامی که شما منادی آن شده اید؟
خدا می داند که اکنون وزارت اطلاعات و به جای شنیدن کلام حق و قبول اشتباهش یا دست با اذیت و آزار خانواده ام خواهد زد، همانگونه که در مدت دستگیری من مرتکب آن شد، یا پرونده ای اخلاقی برایم دست و پا میکند و یا مرا فاقد تعادل سلامت روحی قلمداد و پرونده ای پزشکی برایم آماده خواهد ساخت.
آقای خامنه ای یا شاید بهتر باشد شما را اعلاحضرتا خطاب نمایم: در پایان امیدوارم که با سعه صدر انتقادات مرا پذیرفته و همچنین تکرار میکنم که اتهام وارد شده به من، همانند بسیاری دیگر که در زندانهای شما محبوس شده اند، بی پایه و اساس بوده و خود را از اتهامات وارد شده کاملا مبرا می دانم و به همین دلیل تقاضای تبرئه خود، اعاده حیثیت و بازگرداندن لوازم شخصی خود را که توسط مآموران وزارت اطلاعات به غارت رفته است را دارم. از صمیم قلب امیدوارم که فقط برای یکبار هم که شده به ندای درونتان گوش فرا دهید وبپذیرد که وزارت اطلاعات شما در مورد من و بسیاری دیگر مرتکب اشتباه شده اند.
والسلام من التبع الهدی
با احترام : افشین شافعی
آقامحمد عزیز سلام
حتما خوانده ای پیام امام کاظم )ع) را به هشام بن حکم که فرمود : ان الله یقول ان فی ذلک لذکری لمن کان له قلب . یعنی العقل و قال و لقد آتینا لقمان الحکمه و قال الفهم و العقل
عزیزم ملتی برنده است که به فهم ملتش بپردازد و احترام بگذارد
روزی تمام می شود این لحظه های سرد
خورشید را برای همین آفریده اند
دوست من ! روز های خوب کجاست ؟ من گلویم گرفته از فریاد کاش می شد دوباره سبز شویم مثل فصل حماسه و خرداد
زندگی پرچم مبارزه ماست و ما آهسته و پیوسته تا رسیدن به آزادی و امید به آینده که رساترین اعتراض ماست بر سر مطالبات خود محکم
ایستاده ایم .ملت ایران برای رهایی از مظالم و مشکلات فراوان که طی 33سال برآنهارفته است به روزی برای نبرد نها ئی و یک کنش نهائی که همان اعتراض فراگیرمردمی است نیاز دارد . سر آغاز این نبر د به سازماندهی خود جوش مردمی و اتحاد و همبستگی همه اقشار و ایستادگی و مقاومت سر سختانه بر سر مواضع خوددارد .
براستی چه چیزو چیزهای باید موجود باشد تا ملتی را برای حقوق تضییح شده خود بر انگیزد .آیا گرانی ارزاق و مسکن – بیکاری فزاینده اعتیاد و فحشای بیداد کننده – سرکوب وتحقیر و به حبس بردن افراد نخبه و فرهیخته و دلسوز – تبعیض های قومی و مذهبی و جنسیتی مسئولین فاسد و بی کفایت- انسداد شدید سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و فکری- بی اعتباری بین المللی کشور و ملت- حجاب اجباری
انحصار رسانه ای و اقتصادی ومالی و صد ها معظل و فساد از این امور کافی نیست که به خود آئیم و کاری بکنیم . برای این کار باید از روزی
شروع نمود و به پیشنهاد بنده شنبه سر آغاز هفته را با تجمع استانی درمقابل استانداریها و یا فرمانداری مرکز استان ( بستگی به مناسب بودن موقعیت مکان تجمع ) اجتماع نموده و از مشکلات زندگی و خانواده
اعتراض همه جانبه خود را با صدای صریح و رسا فریاد بزنیم .هرهفته
با عرض سلام ، جناب نوریزاد
در ابتدا دوست دارم تشکر و قدردانی از مبارزات اخیر شما داشته باشم . الحق که شجاعانه است و شما زبان عده ی زیادی از مردم هستید که جرات حرکتی را ندارند و با شنیدن و دیدن مبارزات شما و امثال شما اشک میریزند و بر شما درود. اگر شما در گذشته ، در دارو دسته ی این رژیم ننگین بوده اید ، خدشه ای به ارزش مبارزات شما وارد نمی کند ، چه بسا مدال ” حر” گونه ای را بر گردنتان می اندازد . قابل توجه دوستانی که به گذشته ها چشم دوختند.
آقای نوریزاد عزیز نمیدانم از کجا شروع کنم ، پدر بزرگوار و شجاعم ، شما را بسیار تحسین میکنم …میدانید من و نسل من که متولدی دهه ی پنجاه هستیم ، چیزی از یک زندگی یا حکومت ایده آل ندیدیم ، با خاطرات پدر و مادرمان ، در ذهن رویای ایران شاد و آرامی تجسم میکردیم و دل به آن خوش. اما واقعا ما نه سلطنت طلبیم و نه آخوند طلب …بزرگترین سوال من از شما بزرگوار این است : که وقتی در یک زندان چند در چند متری به سختی دو نفر هم عقیده ی سیاسی وجود دارد ، چگونه میتوان در کشور عظیم ایران هم دلی و همفکری ایجاد کرد ؟ آیا امکان این که بدون توجه به عقیده و اندیشه ی دیگری با هم دوست و هموطن و همدرد بود ، وجود دارد ؟….باورش سخت است ولی بسیار تصورش شیرین است .
جناب نوریزاد اجازه ی یک انتقاد هم از شما دارم … نه تنها از شما بلکه از بزرگواران دیگری همچون جناب خزعلی … که شما که با تمام صداقت به شناسایی ابعاد شعبون بیمخها می پردازید ، چرا به ریشه ی آنها تیشه نمی زنید ، با مراجعه به سایت رسمی اسناد انقلاب اسلامی که با کمال تعجب اسناد خاصی در آن هست ، شعبون بی مخها از 15 خرداد //// سالهای چهل ، پا به عرصه ی وجود گذاشتند ، خواهشمندم به این سایت سری بزنید ، که الوات و اشرار چگونه در آن روز با یک برنامه ی دقیق در شهر به خرابی و آشوب پرداختند و دختران مدرسه ای را کتک زدند و رعب و وحشت را از اجداد بیابانی شان به دامان مردم آرام شهر بردند . که چه جالب آن روز باعث افتخار آقایان است.
////هزاران هزار سپاس . بنده از افراد پشت سر شما و خزعلی ها و ستوده ها … تمام قهرمانان مبارزی هستم که امید را برای ایران زنده نگاه می دارند و دوست دارند بنده ی ناب خداوند باشند .
خداوند شما را حفظ کند .
آقای نوری زادمتاسفانه قسمت هفتم دانلودنمیشه نمی دونم لامصب هاچکارکردند
حسین ارغوانی شعبون بی مخ ها اونهائی هستند که با یک ماشین پر از مسافر در جاده یکطرفه در جهت خلاف حرکت می کنند در حالیکه فرمان ماشین را هم از جا کنده اند. خدا به این مسافران بدبخت که از ترس زبانشان بند امده رحم کند.
4 hours ago · Unlike · 4
Alireza Etminan شعبان بی مخ ها اونهایی هستند که در عرض یکسال و نیم سه تا حسینیه رو متعلق به درویش ها با خاک یکسان کردند و آمرین آنها هم هم اکنون متهم به اختلاس های میلیاردی هستند.
4 hours ago · Unlike · 6
Mohammad Nourizad شکل و شمایل شعبون بی مخ های بسیجی در همه جای ایران یکسان است. چه در تهران و چه درشهری دور. چرا که اینان از یک بلندگوی مرکزی خط می گیرند و همان بلندگوی مرکزی بر زبانشان الفاظ می نشاند و به دستشان چوب و چماق و سنگ و اسلحه می دهد و کیفیت به زیرکشاندن مخالفان و معترضان را نیز دم گوششان نجوا می کند.
4 hours ago · Like · 13
Majid Askari خوب بود
ولی نگفتی شکنجه هم حرامه
3 hours ago · Unlike · 1
Masoud Varsei بازگشت به دوران جاهلیت
2 hours ago · Unlike · 1
Ali Rajabian بسیار جالب و تاثیر گزار بود آقای نوریزاد. شجاعتتون رو تحسین و براتون آرزو میکنم که از روزگار بهتر ایران در نبود این شعبون بی مخها فیلم بسازید، زمانی که همه این پلیدیها به تاریخ پیوستند.
سلام پدرگل و مهربونم؛*
دوستتون دارم و در نبودتان همیشه سری به پیجتون میزدم!
امیدوارم هیچگاه براتون اتفاق بدی نیفته!
خیلی برای من عزیزین, و بی استدلال دوستتون دارم
مجددا تشکر و سپاس بابت اکسپت؛ *
“محمد نوری زاد”
اقای نوری زاد من اگربه جای شما بودم منتظر محکمه نمیماندم خود نفسم را میگرفتم اقای منحنی خط امام تو به دنبال قدرتی زیرا وقتی در قدرت بودید پیش بینی معلم انقلاب را به مسخ کشاندید وتندروی کردید ایا این جواب قران بود ایا این جواب پیامبر بعد فتح مکه به کفار بود شما فقط دنبال قدرتی درایینه نگاه کن انگلیسی کثیف
چقدر کلمات ميتوانند بيرحم و کشنده و ستمگر باشند! چقدر قلبهايي است که با گلوله مجروح نميشوند و با کلمه سوراخ ميشوند، شبکه شبکه ميشوند، يک تکه خون، خوني داغ که ميجوشد
مجموعه آثار33 / گفتگوهای تنهایی / ص259
“دوبیگانه ی همدرد از دو خویش بی درد یا نا هم درد ،با هم خویشاوند ترند” دکتر شریعتی
وقتی جمله ی بالا را برای استاد اکبرین نوشتم،مرا خویشاوند نادیده خواند وحال من ،شما …
سلام خویشاوند نادیده
من همیشه با شما آشنا بوده ام ،چه آن هنگام که “پروانه ها می نوشتند”و چه آنوقت که قهرمان سرزمین مادریم را ، رستم را ، آنگونه پرداختی!!
نوشته ها و جنس صدا و کلامت را ،می شناختم.نه که خوبِ،خوبِ ،خوب،نه!
همینقدر که در جمع ،در موردتان بحث میشد، و من کنجکاوانه گوش میدادم.
تا انتخابات 88… و چه زیبا پروانه ی ما از پیله بیرون جهید و به گرد شعله رقصیدن گرفت.همین شد که همیشه نامه هایتان را می خواندم و پخش می کردم.شب عاشورای امسال خواب دیدم که در بیابانی نظاره گر ،مردی هستم که دارد نامه ی تو را بلند بلند ،برای یاران امام حسین(ع) می خواند…همین شد که تصمیم گرفتم برایتان شعری بفرستم و فرستادم . اما شعر و پیامم به شما نرسید. و من آن شعر را دوباره فرستادم اما در کامنتی برای نامه ی 21 شما.همه ی اینها را گفتم که این را بگویم،دیشب بعد از آنکه مثل همیشه همه را دور خودم جمع کردم و نامه بیست و سومتان را خواندم ،پیامی به من رسید،این متن کامل آن پیام است:
“شیر زن لشکرحریف
با سلام جهت اطلاع.
چشمها را بشوریم
آیا می دانید محمد نوری زاد همان پسر جوان دهه اول انقلاب است که با دوربین یاشیکای خود پس از تیرباران یا اعدام محکومان دست را روی شاتر می برد و عکسی از آنان را برای تاریخ ثبت می نمود?
آیا می دانید محمد نوری زاد ثبت کننده تمام پلشتی های دهه اول انقلاب بوده است?
آیا می دانید محمد نوری زاد یکی از مردان خط ونشان کش کیهان و منحرف الجنس حکومتی بود که جدایی از همسر دو تا زن صیغه ای دارد?
چشم ها را بشوریم !!!
و این مهره سوخته حکومتی را خوب بشناسیم.
بدرود سارا شکری”
جوابش را ندادم چون نه صفحه ای به این نام وجود دارد و نه میشود صفحه ی فرستنده را باز کرد!!و همین برایم خیلی عجیب بود.مباد فکر کنید که این حرفها در من ذره ای نسبت به بزرگی روح و کلامتان تردید ایجاد کرده است،به خدای محمد(ص)که اینچنین نیست،فقط خواستم تا بدانید و در جریان این نقشه های شوم باشید.زبانم لال،زبانم لال،اگر تمام این حرفها هم درست باشد ،باز برای من عزیز و بزرگید،زیرا کسی که بتواند خود را از آنجا به اینجا بکشد، به راستی که ستودنیست.
نمی دانم برای شما و مردم ایرانم،چه نقشه های تازه کشیده اند؟این کارها اما در فضای مجازی کمتر صورت می گرفت!
به خدایت میسپارم …
سلام خویشاوند نادیده
نگران حالت بودم،کجایی این روزها؟حالت خوب است؟چه سوالی پرسیدم!”حالت خوب است؟”!!!!
ققنوس سرزمین من،جوابم را بده ،حتی با یک کلام!میخواهم ،تنها از بودنت مطمئن شوم.دل نگرانم ،خیلی…
این سبز که ماه تر زماه است…تصویر دعا و شکل آه است
یوسف چه خیال دام دارد؟…در مذهب خلق بی گناه است
محصور سواره ها اسیر است…محبوب پیاده پادشاه است
دُردی کش ساغر جوانان…هر چند که پیر خانقاه است
از جنگل سبز چشمهایش…تا دشت خدا هزار راه است
فرمانده قلبهای عاشق…هرچند سوار بی سپاه است
خورشید نگاه او چو شعله…هر لحظه پی شب سیاه است
فردا مه و مهر آسمانهاست…امروز اگر اسیر چاه است
این است فتوای من(-: شما مرتد دیجیتالی هستی و چنانچه هر چه سریعتر آن قران دیلت شده را فول ریکاوری نکنید و جهت بخشش این خطا آنرا به 1000 نفر دیگر اسپم نکنید، در روز قیامت به صورت دیفرگ نشده و مملو از تروجان و وورم محشور خواهید شد
من هنوز موفق به دیدن این فیلم نشدم لطفا فایل موبایل هم بگذارید
سلام آقای نوری زاد
با احترام،بنده مطالب شما رو دنبال میکنم و سیاست رو هم تا جایی که بتونم بدونم چقدر بعنوان یک نسل سوخته کلاه سرم رفته .
اما اگر جسارت نباشه میخواستم بگم هر چند مطالبی که بیان میکنید بسیار شجاعانه است ولی بدلایل که عرض میکنم کارآیی ویا پتانسیل لازم رو برای حداقل آگاهی بخشی نداره.
۱-تمامی چند فیلم اخیر در مورد مسائلی هست که در این مملکت رواج داشته و بعد از انقلاب به شکل دیگری و شما که به عنوان کسی که در این حکومت بودید یا با سران حکومتی نشست و برخواست داشتید الان به بیان ان میپردازید جای این شبه خالی که چه طوری با ون کنار اومدید و در کنار آنها برای مدت زیادی بودید.
۲-اگر چه رهبری بنظر بنده بظاهر در حال حاضر در موضع محکمتری نسبت به سایرین سیاسیون قرار گرفته ولی نمیتوان تمام علت و معلول رو متوجه ایشان کرد به هر حال چنین نیروهایی برای محکم کردن نظام از اوایل انقلاب ضروری بوده و تمام آقایان هم از ان اطلاع داشته و مردم هم دارند.
۳-مشکلی که بعد از انتخابات بوجود آمده اینه که جناح حاکم مملکت دارد از این نیرو برای تصویه حساب داخلی استفاده میکنه که مسلم با سر و صدای بیشتری همراه هستش .یادتون میاد اون روزی که عده ای جون رفتن جلوی سفارت سویس شمع روشن کردن برای قربانیان ۱۱ سپتامبر فرداش تو نماز جمعه گفت بچه سوسو لا، خوب اینا بچه سوسول دوست ندارن اینا رو دوست دارن .
به هر حال حرف حق میزنید و شجاعانه ولی جسارت نباشه امیدوارم محصول جدایی اکبر از علی نباشید .
خیلی ببخشید
ای نوری زاد تو زبان ما خاموشانی هستی که انگشت بدهان نظاره گریم که انقلابمان بدست بسیجیان بی علم افتاده که مظهر انسان ماشینی ویا ماشین انسان نما می باشند. ما شاگردان شریعتی را بیرون راندند تا شعبان بی مخهای ریشدار را برای حمله به انسانهایی که آزاده اند بکار گیرند.تو در واقع ابوذر گونه مزاحم اوقات این والیان سفیه هستی .ما بایستی این خداوندان زور و زر و تزویر را خلع سلاح و خلع لباس کنیم تا حق مردم به خودشان باز گردد و این نان خوران دین را به حوزه های خود باز گردانیم تا نه روحانیان خداپسند در خدمت مردم باشند .ما فرزندان سبز این ملت دست تو را می فشاریم و به امید روزی که دین و کشورمان به دست منتخبینش افتد و اقلیت را نیز مجال سخن باشد بدون ترس از جان .فضل الله المجاهدین علی القائدین.
چرا پسوند های دیگر را نمی گذارید؟؟؟
سلام استاد لطفا نظرتون رو درباره این لینک بگید خیلی مهم
http://freemasonsecret.wordpress.com/tag/%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA/
…………………………………
سلام دوست گرامی
گذشته ی اجداد ما به خودما مربوط نیست. اعمال خودماست که ملاک است. اجداد خودما مگرسابقا زرتشتی نبوده اند؟ وما به آن افتخارنیزمی کنیم؟
با احترام: نوری زاد.
سلام استاد عزیز
خدمت شما و سایر دوستان عرض می کنم آیا اگر هر حکومت دیگری تشکیل شود این اشکالاتی که که شما بخشی از آنها را اعلام کردید واصلا از نقاط مثبت آن چیزی نگفتید،وجود نخواهد داشت؟
بنده نظرم این است که نه بدبینی شمار را قبول دارم ونه خوش بینی برخی دیگر را؟ اگر مدیران ومسئولان اجرایی کشور تخلف می کنند افرادی غیر از من و شما هستند . این ما هستیم که می توانیم مانند کشور ژاپن کشور خود را بسازیم یا با منفی بافی خودمان را بدبخت کنیم. آیا کشور ژاپن یک کشور امپراطوری نیست/ چه ربطی به ولی فقیه دارد؟//لطفا کمی بیاندیشیم
جناب نوریزاد عزیز شاید اعمال اینها نام بسیج را لکه دار کرده ولی مهمتر این است که نام شیعه را نیز لکه دار نموده است شاید خونخواری پیش مرگان اسماعیل صفوی را تاریخ بنام فرقه ای از صوفیان ثبت نموده باشد ولی مطمئن باشید که این روزها و با این سرعت انتقال اطلاعات و وقایع ، بدون مصلحت اندیشیهای مرسوم تاریخنویسان ، که تاریخ را شکل میدهد ،تمامی این رفتارها متاسفانه بنام اسلام وخصوصا شیعه اثنی عشری ثبت میشود حتی اگر نام آنرا رفتار طالبان شیعی بگذارند ولی واقعیت آن است که این اعمال با فتوی مجتهدین دین شیعه باوبرچسب دین حقه جعفری به دنیا معرفی میشود. واقعا شرممان باد
……………………………..
سلام فرهاد گرامی
کاملا با شما موافقم. واین تاسف کمی نیست. شرمی است که تاریخ انقلاب با خود خواهد داشت.
با احترام: نوری زاد
.
خدا مرا آزاد خلق کرد ای مرد بی خدا
به من زبان داد که حرف دل بگویم
به من عقل داد که راه زندگی بپویم
تو آمدی گفتی که من نباید حرف دل بگویم
آزادی من گرفتی و قفل زدی به گلویم
تو میخوای زندگی مرا دیکته کنی و من بپذیریم
آواره کردی مرا که از وطن بگریزم
حالا من اینجا نشسته ام که آخر و آقبت تو را ببینم
آخر از خانه ام خوای رفت ای مرد بی خدا خانه پس بگیرم
تو را در زباله دان تاریخ خواهم انداخت بعد آن جشن بگیرم از طرف سوت سوتک
من چند روز پیش قرآن رو دون لود کردم
بعدش دلیت کردم رفتش تو سطل زباله
کومپوتر من آیا من مرتد هستم لطفآ یک
فتوا برام بگیرید .ممنون از طرف سوت سوتک
اگر به دین اعتقاد دارید آقای دوست عزیز جواد آقا کتاب(دین شناسی،انسان شناسی) که نویسندش 1 سیاست مدار انگلیسیه بخونید،فلسفه دین و سیاستی که با دین به مردم جهان حکومترانی میشه رو میفهمی،تمام دنیا با سیاست کثیف انگلیس میگرده برادر،مردم خوابن هنوز
javad jun jam kon ba un eslamet baba jun , boro bezaresh dame kuze
اگر به دین اعتقاد دارید آقای دوست عزیز جواد آقا کتاب(دین شناسی،انسان شناسی) که نویسندش 1 سیاست مدار انگلیسیه بخونید،فلسفه دین و سیاستی که با دین به مردم جهان حکومترانی میشه رو میفهمی،تمام دنیا با سیاست کثیف انگلیس میگرده برادر،مردم خوابن هنوز
جناب آقای نوریزاد مردم شوربخت ایران را گروگان گرفتهاند. برای قدار کشهای جهانی و شعبان بی مخهای داخلی سرنوشت مردم ایران هیچ ارزشی نداره.
دوست عزیز این هایی که شما میگویید اموزه های حکومت است نه دین اسلام! با این حرف ها مردم رو از دین اسلام دل زده نکنید.
ببین عزیز من ولی فقیه که افرادی برای به حکومت رسیدن خود درست کردند در واقع کلمه ای است برای تحریف در دین و شهوت به حکومت. در واقع والیان ما پیامبران و امامان هستند که در احادیث مختلف نام آن ها امده و از هر اشتباه و خطا به دورند و نام اخرین ان هم در احادیث شیعی امده.
حال سوالی که دارم از شما اینه که ایا یک فرد که معصوم نیست و خطا و اشتباه ممکن است انجام دهد ایا میتواند در مقام ولی فقیه دینی بر مردم به صورت مادام العمر حکومت کند؟
شما میگویید “در آموزه های دینی ما ولی فقیه میتواند تمام تعهدات خود را در جایی که حکومت در خطر باشد یکجانبه لغو کرده و تمامی اصول دینی را هم اگر لازم شود منکر شود”
به استاناد به این حرف شما میشود برداشت که مثلا حضرت علی میتوانسته در زمان ولایت خود اگر حکومتش در خطر باشد دین اسلام و پیامبر و همه چیز را منکر شود که حکومت کند؟! شما خود میدانید چه میگویید دوست عزیز؟ نزنید از این حرف ها و مردم رو از دین دلسرد نکنید…
با تشکر از جناب نوریزاد گرامی برای زحماتشان
درود، لطفا با پسوندهای دیگرفایل رو بگذارید
همون اول نقلاب که گفتند: ولی فقیه میتونه ا گر مصلحت ببینه حتی نماز و روزه رو هم تعطیل کنه ما باید اینجا ها رو میخوندیم !!ولی افسوس
در آموزه های دینی ما ولی فقیه میتواند تمام تعهدات خود را در جایی که حکومت در خطر باشد یکجانبه لغو کرده و تمامی اصول دینی را هم اگر لازم شود منکر شود. البته ایشان نظری متفاوت داشتن که با عتاب بنیان گذار به کنه مطلب پی بردن و جانشین صالحی گردیدن
فیلم ها رو با کیفیت بهتر بزارین
سلام جناب نوریزاد
لطفا نسخه ی موبایل رو هم اضافه کنید واقعا لازمه. ممنونم. الان flv رو دانلود دارم میکنم ولی موبایل هم برای انتشار لازمه.